Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg syns at dette med milijø og biler har tatt HELT av egentlig. De fyrer opp avgifter og det som er.

Det blir ikke billigere og kjøpe nye milijøvennlige biler til familiefaren. Han må kjøpe en eldre bil som forurenser mer.. Det må de fleste ungdommer også..

Det er litt sånn drite seg på leggen opplegg det her egentlig :roll:

jeg må si at jeg føler litt anerledes.. som det står i avataren din.. DRØMMEBILER:

e30 325ix

e30 alpina et eller annet :P

jeg ville ikke ha kjøpt ny fansy klima bil om de hadde slengt den etter meg... nei får bli en god "gammel" m5 som neste bil. klima gasser eller ikke...

Skrevet

Som foredragsholderen på autozentrum sa:

"det er ikke et spørsmål OM det blir innført moms på bruktbiler, men NÅR"

Det er jo også et fantastisk forslag fra våre rødgrønne venner...

Skrevet
Es regnet blut!

Alldri mer skal jeg stemme på noen av disse sosialistjævlene!

Stemmer borgerlig fra nå av, om så fagforeninga mi braser med AFP, sosial dumping og resten av sulamitten får så være. Får heller privatisere hele landet, så lenge jeg slipper slike utsagn.

Har ikke ord...

Edit: Argh, så våger internettet å dette ut 3 ganger på rad! Sikkert brukt opp klimakvoten på den oppladbare laptopen min

](*,)

HVA???? Har du ikke funnet ut det før nå??? Du er altså medskyldig.. Hadde du ikke hørt om avgiftspartiet?

Skrevet
Es regnet blut!

Alldri mer skal jeg stemme på noen av disse sosialistjævlene!

Stemmer borgerlig fra nå av, om så fagforeninga mi braser med AFP, sosial dumping og resten av sulamitten får så være. Får heller privatisere hele landet, så lenge jeg slipper slike utsagn.

Har ikke ord...

Edit: Argh, så våger internettet å dette ut 3 ganger på rad! Sikkert brukt opp klimakvoten på den oppladbare laptopen min

](*,)

HVA???? Har du ikke funnet ut det før nå??? Du er altså medskyldig.. Hadde du ikke hørt om avgiftspartiet?

Hehe, vinklingen skulle ha vært "at jeg alldri stemmer dette i framtiden". Har stemt AP noen år pga. yrket mitt, men befinner meg som person på rake motsatt side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...