Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen jeg blir nektet å kjøre min E30 er dagen jeg blir drapsmann. Take it to the bank.

Forstår bare ikke at noen er riktig navla nok til å stemme SV.

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Norge slipper ut en liten promp i forhold til fleste andre land,så all prat om å redusere utslipp handler kunn om penger,samme som kjøp av grønn kvote ( kjøper deg fri fra utsliippene du gjør :lol: )

Skrevet

Gamle biler fases ut hvert år, de få entusiastbilene som ruller på veien betyr ingenting. De kan jo også halvere avgiftene på alle biler så går det litt fortere. Det nytter ikke å gi vrakpant på 10.000 kr, da er det bare de aller verste som blir vraket, og de er ikke så mange i forhold til de eldre bilen som er for gode til å kaste for kr.10.000. Man kommer ikke så langt i nybilkjøp med 10.000,- i handa, det er avgiftslette som må til.

Skrevet

absolut alle miljø tiltak dem kommr med kostr oss skjorta... hvis dem absolut ikke vil ha noe co2 så kan det vel gå utovr staten og de allerede mange penga dem får... redusere bidragene vi gir til utland og fjerne avgifter på nye biler som har utslipp under 150g eller no. mn neida vi som skal betal ekstra for alle de grønne tiltakene.

Skrevet

Mannen er jo heelt forstyrret. At det går ann at en hel nasjon tillater en slik psykopat å rave på videre mens han kjører f.eks. x antall barnefamilier i grøfta.

Altså, en liten "logikk"-summering her:

-Nye BMW'er, som har de laveste utslippene, får ekstraavgifter ?

-De vil ha høyere avgifter på alle nye biler generelt.

-De vil nå fase ut biler med høyt utslipp, atlså stort sett dagens bilpark.

-De vil øke bensin og dieselprisene betraktlig.

Hallo?!

"Hvor totalt lobotomert går det ann å få en politikker uten inngrep i knotten?!"

Sug en feit en Solheim.

Skrevet

Må si at jeg lurer litt på hvor stor andel av utslippene disse eldre bilene egentlig utgjør.

De fleste som kjører mye har nyere biler, det være seg taxier, budbiler, pendlere, håndtverkere... de færreste har biler som er eldre enn 5 år, og det er nettopp de bilene som kjører mye. 1-2 mils turer til og fra jobb med en gammel bil er bare "peanuts" i det store og det hele...

Skrevet

Alle vet at Solheim sammen med alle de andre SV'erne er idiotkukker med rompesaft stående ut av ørene :(

Det som er mye mer bekymringsfyllt er at de faktisk får makt - ergo er det noen idioter ute i det norske samfunn som stemmer på disse tullingene!! :shock:

Skrevet

Es regnet blut!

Alldri mer skal jeg stemme på noen av disse sosialistjævlene!

Stemmer borgerlig fra nå av, om så fagforeninga mi braser med AFP, sosial dumping og resten av sulamitten får så være. Får heller privatisere hele landet, så lenge jeg slipper slike utsagn.

Har ikke ord...

Edit: Argh, så våger internettet å dette ut 3 ganger på rad! Sikkert brukt opp klimakvoten på den oppladbare laptopen min

](*,)

Skrevet

Sv vil jo ha oss tilbake til steinalderen! Alle som jobber for Sv bor i byen og trenger derfor ikke bil, de vet ikke hvor mange som er avhengig av bil til jobb! Som tidligere sagt, Heia Norge!

Skrevet

Har man familie så har man aldri tid til å ta buss med unger til barnehage å skole også jobb,spesielt noen steder så går det fae...ikke busser nesten..

Alt blir dyrere å alene folk å barne familier med ikke luksus jobb sliter maks i dette samfunne,kan ikke unne seg en dritt her i live lenger å man må jobbe døyne rundt bare for at endene skal møtes :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...