Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Stemmer dette.. Den orginale Pelle står utenfor politihuset i Bodø.. (den har reg nr. YExxxxx)

Kanskje avskiltingen på Sørlandet var et ledd i en aksjon mot piratkopier?:P

Hehe, ja politipirater er ikke noe å kødde med.!! :lol:

Skrevet

Okej, det er en pelle replica? da spiller det egentlig ingen rolle. Men uansett, den er jo ikke lik dagens politibiler, overhodet. Og hvis man syns den er lik, så har man egentlig ikke noe ute i trafikken å gjøre!

Skrevet

jess Virkelig en sak for byråkratene i politi og justisdepartemanget

Se på saken ja? FOR EN KLOVN

En drita kar landa en Transporter i hagan til naboen forrige søndag.

Prøvde å komme seg løs i over en time Jeg ringte Onkel med en høflig anmodning om å få slutt på dette. Hold linja....... Setter deg over til komandobilen .......setter deg over osv Etter en stund fikk fyren bilen opp med traktorhjelp fra en gård ett stykke unna Å KJØRTE VIDERE

Ikke prioritert sak det da. Men jammen ble jeg ikke forsøkt vinka inn på vei hjem fra jobb for to timer siden. Rutinekontroll Jaha av mistenkelig ny bil Tre dager gammel Sikkert skummelt Hva var skjellig grunn til mistanke her da? Lurium på tanken?

Har politikerforakt fra før NÅ OPPARBEIDER JEG GJEVNLIG EN NY TYPE

pedro

Skrevet
Da hadde jeg rett..

;)

Noen spesiel grunn til du har vært på/utenfor politihuset i Bodø da.? Åjaaaa, stemmer det, Pelle står jo der..!!! :wink:

Bodde i Bodø i 2 år.. Først i Bodin Leir.. Så som grenader på Flystasjon.. Veldig fine år.. er godt kjent i Bodø.. Og med det mener jeg at jeg ikke vet hva gatene heter, men hvordan man orienterer seg..

Skrevet
Bodde i Bodø i 2 år.. Først i Bodin Leir.. Så som grenader på Flystasjon.. Veldig fine år.. er godt kjent i Bodø.. Og med det mener jeg at jeg ikke vet hva gatene heter, men hvordan man orienterer seg..

Så pass ja... Ja Bodø er egentlig ikke den verste plassen man kan havne i militæret.

Skrevet

Kan ikke se for meg noen bedre..

Lett tilgang til byen i helgene. Ålreite jenter som er lette å bli kjent med (ikke det at det vår populært i førstegangstjenesten men når du jobba der så fikk pipa en annen lyd), kort vei fra leiren til essoen;) eller evt City Nord.. Bra taxi tilbud.. God nattmat på brygga.. Ly i glasshuset..

;)

Skrevet
Kan ikke se for meg noen bedre..

Lett tilgang til byen i helgene. Ålreite jenter som er lette å bli kjent med (ikke det at det vår populært i førstegangstjenesten men når du jobba der så fikk pipa en annen lyd), kort vei fra leiren til essoen;) eller evt City Nord.. Bra taxi tilbud.. God nattmat på brygga.. Ly i glasshuset..

;)

Godt sagt.. :)

Skrevet

Har også hyppig sett en "pelle politibil"-boble utenfor politihuset på Hamar, men mener bestemt denne har vanlige skilter. Ikke altfor lenge siden jeg så den utenfor.

Jeg synes det er moro å se politiets bravader og at de til stadighet, i full mediafokus, framstår som totalt blottet for arbeidsstolthet.. De evner ikke å se stort på ting. Noe jeg forøvrig alltid har ment..

Forøvrig har jeg flere eksempler på at UP er øverste "divisjon" for de som er "ivrige" i tjenesten, og at det er et mål og bli overført hit.

Skrevet

Blir vel snart så de skal fengsle vektere også nå da,siden de aper etter snuten ved å bære uniform.

Snuten er så latterlige dem,så jeg blir helt kvalm her jeg sitter.

Nå kan den faen meg begynne å fokusere på noe viktig.

Skrevet
Blir vel snart så de skal fengsle vektere også nå da,siden de aper etter snuten ved å bære uniform.

Snuten er så latterlige dem,så jeg blir helt kvalm her jeg sitter.

Nå kan den faen meg begynne å fokusere på noe viktig.

De har ikke ressurser til å ta seg av det viktige vettu, har du ikke skjønt det du eller 8)

Kan ikke få sagt meg mer enig med deg, politiet og staten forøvrig blir mer og mer latterlige for hver dag som går :evil:

Husker at jeg så Pelle Politibil "live" på et arrangement i Kongsten-Hallen da jeg var liten :D Det var skikkelig stas å få se og ta på den kjerra 8) Sitte på rakk jeg dessverre ikke da det var lang kø :roll:

Tror nok at denne saken blir gjort om, det ble jo innrømt at hver sak vurderes individuelt, og hvis politiet ikke skjønner at dette er en tullesak, som aldri skulle vært påbegynt fra starten av, så...

Men hei, vi bor jo i Norge, så hvorfor ikke :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...