Rabies Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/ ... 621692.ece Hahahahahohohihi... At det går ann! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tmice Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Politiet må ha j.... lite å gjøre! Helt UTROLIG!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Hofstad Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenno Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Fy faan, må være fargeblind og mod blind den up karen der er det mulig. Pr kåt kansje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 OMG.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lex-Talionis Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Det er helt jævlig.. At dem faktisk bruker ressurser og midler på noe sånt. Bilen er jo faktisk til for å more unger. Pelle er jo sånn som politibilene var for sikkert 30-40 år siden? Finner du en som er i likehet med den i dag så skal du jammen meg leite lenge. Kan ikke forstå at dem kan si at den ligner for mye på en politibil. Jævler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabies Posted October 24, 2008 Author Share Posted October 24, 2008 Åssen i he****e kan de tro at NOEN i hele landet ser den der og tenker noe annet enn "Der er jo Pelle Politibil. Nå skulle guttungen vært her" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Der Barockengel Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Ikke overraskende, egentlig. Men trist - for bileieren satset jo på miljøvennlig oppvarming også: Jeg fikset varmepumpa i går, og hadde hentet den på verksted Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yngvejos Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Tydeligvis en som ikke fikk lov å se Pelle politibil når han var mindre. Den ligner jo ikke på en politibil i det hele tatt. Jeg hadde ivertfall ikke stoppet om pelle hadde kommet bak meg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superbeetle Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Tror ikke jeg hadde stoppet om han hadde blinket meg inn til siden akkurat Dumme byråkrater. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hagenisse Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Ikke kom å si at den ikke ligner på en ordentlig politibil! Jeg så den i forrige uke, og da avbrøt jeg kjapt innbrudsforsøket, lot være å rane en gammel dame og holdt fartsgrensa helt hjem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bingo Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 hadde sikkert ingenting med alderen på eieren å gjøre heller, maktsyke folk det der altså! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lex-Talionis Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Nei ikke akkurat Det finnes for mange maktsjuke jævler i det Norske politie Link to comment Share on other sites More sharing options...
BreitBau Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Jeg er ikke så sikker på om det der er "original" pelle.. Sist jeg så Pelle så sto han utenfor politihuset i Bodø.. Riktignok er dette en 3 år siden.. Men den tilhørte politiet da..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deep Dish Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Jeg er ikke så sikker på om det der er "original" pelle.. Sist jeg så Pelle så sto han utenfor politihuset i Bodø.. Riktignok er dette en 3 år siden.. Men den tilhørte politiet da..? Stemmer dette.. Den orginale Pelle står utenfor politihuset i Bodø.. (den har reg nr. YExxxxx) edit:bilde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts