[space] Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Et imponerende stykke arbeid av politiet der...
316 Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Har også hyppig sett en "pelle politibil"-boble utenfor politihuset på Hamar, men mener bestemt denne har vanlige skilter. Ikke altfor lenge siden jeg så den utenfor.Jeg synes det er moro å se politiets bravader og at de til stadighet, i full mediafokus, framstår som totalt blottet for arbeidsstolthet.. De evner ikke å se stort på ting. Noe jeg forøvrig alltid har ment.. Forøvrig har jeg flere eksempler på at UP er øverste "divisjon" for de som er "ivrige" i tjenesten, og at det er et mål og bli overført hit. Det er ikke Pelle som står på Hamar oddis, det er Petra. Ganske lik er den dog.
Dr_S Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Vi hadde en Pelle i Tønsberg og...som politiet bruker i forebyggende arbeid på skoler og barnehager. Ble lagt ned pga innsparinger.. Den til venstre gikk her:
crizi Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 faens gestapo politi, her er det noen som gjør noe for nærmiljøet og bruker egen tid og ressurser for å underholde barn også skal politiet ødelegge.. herregud denne staten blir bare mer og mer latterlig for hver dag som går
dutten Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Har også hyppig sett en "pelle politibil"-boble utenfor politihuset på Hamar, men mener bestemt denne har vanlige skilter. Ikke altfor lenge siden jeg så den utenfor.Jeg synes det er moro å se politiets bravader og at de til stadighet, i full mediafokus, framstår som totalt blottet for arbeidsstolthet.. De evner ikke å se stort på ting. Noe jeg forøvrig alltid har ment.. Forøvrig har jeg flere eksempler på at UP er øverste "divisjon" for de som er "ivrige" i tjenesten, og at det er et mål og bli overført hit. Det er ikke Pelle som står på Hamar oddis, det er Petra. Ganske lik er den dog. stemmer det onkel som har med servicer på den og må si det var imponerende og høre om fjorårets stor service på den ikke noe slite deler som trengte og byttes og fantes ikke rust på den
EirikL Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Stakkars, patetiske tulling! Som mange her har sagt, hvordan kan man i ramme alvor tro at det er en ekte politibil? Enkelte ganger beviser folk for hele verden at de ikke har livets rett...
fosse1 Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Tragisk sier æ bare... Jeg tror ikke man kan finne en person som ikke hadde tenkt "Neimenn se der, det er jo pelle politibil" Det er jo heilt sinnsykt TRAGISK at dette her ble gjort... Lenge live gestapo politi... herre
vetu03 Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 ":1r6eac8c]Et imponerende stykke arbeid av politiet der... Hehe, veldig enig der:p At det går ann å få seg til å gjøre noe sånt.. OMG
///Mysild Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 hadde ledd godt hadde denne kommet i speilen med fullt blålys og 4 mann ut av den for "rutinekontroll"
Arimanni Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Politiet i Norge har rett og slett utviklet seg til ein gjeng pedofile overgripere. Der alle "ikkje-politi" er barna.....
Gunnar Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Herregud så latterlig. For en kronidiot. Det viktigste inntakskravet til politiskolen burde vært en psykologisk vurdering i forhold til maktfølelser og maktmisbruk. Personer som han her ødelegger for de innen politiet og UP som faktisk har noe oppi knotten sin. Skikkelig moro at FVN har lagt ut bilde av ham!
D.C.V Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Det der er nok ikke eieren Eieren er 20år gammel og han på bilde er sikkert 40år Jeg tviler litt på at eieren går med ID på brystet som mange i Politiet gjør.. Men eller s må jeg si at dette er detr absolutte lavmål fra Politiets side..
///Mysild Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 åja... hehehe.. så det stod det nå kjipt!
Rabies Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2008 Politiet i Norge har rett og slett utviklet seg til ein gjeng pedofile overgripere. Der alle "ikkje-politi" er barna..... Jeg har ikke lenger noe problem med snuten generellt, men de UP-nazistene er jo bare ute etter å ta flest mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå