Gunnar Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 S.Arnesen skrev: kan dra på bmw å ta en diagnose. er en matte i vært forsete... Det er ikke i begge foran nei. Kun i passasjersetet, og evt. bak om man har airbag der. Det skal jo helst sitte noen bak rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Det er bare passasjersetet som har matte. Om jeg har forstått systemet rett løser airbagger ut ved deffekt matte, men ikke beltestrammer for passasjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Airbaglampa i min bil (e36) lyser fra jeg vrir om tenningen og i ca ett minutt eller to,for så å slukke. Noen som vet hva dette betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 det siste inlegget hørtes kjent ut har samme på min :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Gunnar skrev: Det skal jo helst sitte noen bak rattet.. En liten fordel det ja *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 vrir om tenninga så lyser alle varsellamper som de skal. og alle slukkes. airbag lampen er av i 1 sekkund så tendes den igjen og lyser helt til jeg skrur av bilen igjen. jeg har 8 airbager. 1 i hver dør. 1 i ratt og i dashen på passasjersiden. og en på hver side fra bunn av frontruta til toppen av bakruta. så da er det kanskje sensorer i setene bak også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Airbaglampen begynte også plutselig å lyse på min bil. Tok en diagnose med Carsoft, som indikerte en elller annen feil på en av side airbagene. Nullstilte feilen, og har ennå ikke fått noe varsel, verken ved diagnose eller iform av varsel-lys. (Er 3mnd siden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pbk Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Fikk også denne lampa, diagnose viste "tilfeldig feil" på sensormatten. Fikk denne slettet, og fikk beskjed om at hvis den kom igjen måtte jeg bytte matte. Har ikke begynt å lyse ennå, men det er ikke lenge siden. Tror jeg bytter den selv, om det trengs. Var visst en 3-timers jobb ($$$). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Har noen en DIY på å bytte matte fremme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 åssen er det med airbaglampa som lyser på e34?, har bare ratt airbag.. noen kjente feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 DIY: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/291770 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 DanH skrev: DIY:http://www.bimmerboard.com/forums/posts/291770 men jeg har vel ikke sensor i pasasjer setet når det bare finnes airbag i rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå