Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo håpløst å ha en bil uten koppholder når man har handla inn usunn mat fra McD og skal kjøre hjem, så da kommer 1000,- spørsmålet:

Hva slags alternativer har jeg? Jeg har sett de orginale koppholderne og jeg blei ikke imponert. Da må jo drikka stå i veien hver gang man girer? Og selve festet er jo så lavt at drikka kan umulig stå stødig?

Finnes det noen andre ting som kan funke bra?

Skrevet

Funker fint selv om den virker lav. Var selv litt skeptisk men det står stødig. Men manuell på en e39 da...

Skrevet

worst case så kjøp en koppholder på biltema for 10,- . Den henges i vinduet. Funker som fjell til det meste.

39-200_l.jpg

Skrevet

Uansett manuell eller ikke, så er to brusflasker i koppholderen i veien for klimaanlegget og alle tastene på skjermen. Virker som de er designet for brusbokser.

Skrevet

Statoil sine kaffekopper står som støpt. Vil tro at brusbokser og går fint. Regner med at halv liters flasker trenger mer støtte. Pleier selv og legge den i dørlomma. Passer fint der. Må vær litt kreativ i nymotens biler :-)

Skrevet

de passer definnitivt ikkje til halv liter øl boks. hvertfall ikkje hvis den er åpen og man har litt under panseret. eg hentet bilen i molde og en kompis var med og hadde seg et par øl på hjemveien. ...en forbikjøring og vips så hadde eg øl oppi det meste der hehe. et stk mobiltlf type nokia n95 rauk te og :cry::cry:

Skrevet

De orginale i e38 samme som e39 funker bra de.. Har 1 statoil kopp i der hele tiden, eller så funker det jo med en brusflaske også, men den har jo kork, så er jo ikke krise om den velter:P

Skrevet
de passer definnitivt ikkje til halv liter øl boks. hvertfall ikkje hvis den er åpen og man har litt under panseret. eg hentet bilen i molde og en kompis var med og hadde seg et par øl på hjemveien. ...en forbikjøring og vips så hadde eg øl oppi det meste der hehe. et stk mobiltlf type nokia n95 rauk te og :cry::cry:

Da trur jeg ølboksen og eieren av den hadde gått på hode ut av bilen :-(

Skrevet

klarer de orginale ikke å holde halvlitersbokser engang er de jo ubrukelige for folk som skal ha noe mer enn en statoilkopp...

Skrevet

Ett "problem" med de orginale som jeg irriterer meg over, er når du setter i en flaske/boks, så dekkes lyssensoren til klimaanlegget til, så klimadelen tror det er natt/mørkt og lyser utrolig svakt hvis det er lyst ute..!!

Skrevet
klarer de orginale ikke å holde halvlitersbokser engang er de jo ubrukelige for folk som skal ha noe mer enn en statoilkopp...

Men da pass det jo fint med en koppholder for og feste i sideruta. Passe harry og halvliter flasker står støtt. Hva med hamburgeren?? Den må du kanskje holde i neven...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...