EirikL Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Utrolig stygt, sitter nok bra på togskinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Tøft med dekkstrekk, men det er forskjell på kosing og voldtekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Kansje det mest latterlige jeg har sett Tror det var litt av en jobb å få det dekket på felgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Det tror jeg er det værste eksempelet jeg har sett av strekk . Og generelt liker jeg ikke strekk heller . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Latterlig stygt! Er heller ikke no glad i strekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Er det skjermkanten som har spist av dekksiden, eller ser jeg syner? Tungvint måte å få dekket innfor kanten på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Jeg kan ikke forstå at noen mener at sånt er tøft. Litt strekk er jo greitt for å få på breie felger,men dette var fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Hehe.. Fytterakkern.. Sånn på generell basis, hva har egentlig folk imot dekkstrekk? 10" breie felger med 285 dekk ser jo jo like tøft ut som 215/40 på 17"ere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 HAHA det der var dritstygt! Jeg syntes det er tøft med dekkstrekk men ikke så inn i helv... som det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 godt gjort at lufta holder seg i dekket i hele tatt. En liten hump så klinker han jo felgen opp i hjulbuen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Det der var jo langt forbi dekkstrekk, og over på dekkskrekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Hehe.. Fytterakkern..Sånn på generell basis, hva har egentlig folk imot dekkstrekk? 10" breie felger med 285 dekk ser jo jo like tøft ut som 215/40 på 17"ere.. Word! Strekk er jo tøft, selv om bildet i denne tråden var i overkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 så faen ikke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Hehe, kanskje jeg skal ha 145 dekk på mine 8x17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå