M3 Yngve Posted October 26, 2008 Posted October 26, 2008 Sykt "fake" de bildene, er jo photoshoppa så det holder.
EirikL Posted October 26, 2008 Author Posted October 26, 2008 Sykt "fake" de bildene, er jo photoshoppa så det holder. Og problemet ditt med det er?
larserso Posted October 26, 2008 Posted October 26, 2008 Sykt "fake" de bildene, er jo photoshoppa så det holder. Og hva er det som er så sykt photoshoppa her?
Guest Posted October 26, 2008 Posted October 26, 2008 Flott bil. Begynner å bli mange strøkne E30'er rundt om nå.
eriklepe Posted October 26, 2008 Posted October 26, 2008 jeg kan ikke se at det er gjort annet enn å redigere farger og kontrast litt. Fine bilder og hærlig bil i riktig setting!
Ellingsen B. Posted October 26, 2008 Posted October 26, 2008 Gromt stuk på denne E30n. Bra bilder også, uansett om det er photoshoppa eller ikke.
mAZE Posted October 26, 2008 Posted October 26, 2008 Foruten det siste bildet, så synes jeg ikke de var så ille. Litt photoshop er det jo helt sikkert, men det fleste rå bilder i dag, er en tur innom photoshop fr de legges ut. Fet bil dette. Kanskje den er til salgs?
HappyHenke Posted October 26, 2008 Posted October 26, 2008 Latterlig kommentar angående photoshop! Jeg har veldig lyst å vite akkurat hva som du mener er fikset på her? Utenom farger da. Og alle som driver seriøst med fotografering lar bildene sine få en runde med photoshop for å justere farger og skarpe bildene opp. Når det er sagt, rå bil!
Der Barockengel Posted October 26, 2008 Posted October 26, 2008 Som HappyHenke er inne på, så bør alle bilder få seg en liten runde med redigering før de blir presentert for andre. Det interessante er vel om det etterhvert vil danne seg moter eller retninger innen etterbehandlingen - slik at man om 10 år vi se på bildene over og si; "Å, den bilderedigeringen der er så 2008!" Pene bilder - og en fantastisk bil.
BimmerKing Posted October 27, 2008 Posted October 27, 2008 Lekker bil.. Mer er det ikke å si om det. Jeg tar også mye bilder, og de er som regel innom LITT behandling før de vises for den gemene hop
Mr.Silver Posted October 27, 2008 Posted October 27, 2008 Skulle hatt denne her Ikke noe galt i å photoshoppe litt vell ?!
Recommended Posts