FredrikE24 Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Slenger ut noen flere bilder av bilen min en E24 av den eldste looken! Hadde penga vært på plass hadde jeg helt klart hatt en facelift Liker nå sjarmen med gamle tralla mi og, vil ikke selge den! Synd med denne modellen er tilgang på styling og senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 hva skal du med fjesløft, ser fin ut som den er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Få på en alpina spoiler så er jeg fornøyd Kjøpte bilen som 17 åring og som førstebil så har ikke store midlene å bruke på den, men slik situasjonen er nå, har jeg ikke lyst til å selge den! Var tema en stund da stakkaren ble brukt som firmabil, kjørte rundt med bilen full av kabel og verktøy! Tilbakelagt 8500 km siden påsken i år så stille står den ikke! Nå har en Ford Transit Connect tatt over! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 nye fine biler hær. vurderer og skaffe meg en sånn til å ha i garasjen og kose med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 skal tro om jeg blir skutt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Rett og slett nydelig må jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 tøfft H_Vatn hvilke dempere og fjører bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Vill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 liker den uforskammelig lave bilen din, Halfdan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 tøfft H_Vatn hvilke dempere og fjører bruker du? gs-pref coilovers til e28 står pånå. ble 1stk bunnpanne fattigere etter bildene der ble tatt i går:P nå monteres i morgen liker den uforskammelig lave bilen din, Halfdan det er bra;) sprekk i bunnpanna etter turen hjem fra smøla i går;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Perfekt Halfdan! sjukt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Shit happends;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 bædæss e24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Hvilke lykter har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Hvilke lykter har du? lyktene er "hjemmelagd" edit. bunnpanne nr 2 knust på tur til scn treff på frøya forrige helg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå