Gjest Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 rå 6er! lag bukbeskyttelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 rå 6er! lag bukbeskyttelse. takk;) det blir skli plate;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Hvilke lykter har du? lyktene er "hjemmelagd" edit. bunnpanne nr 2 knust på tur til scn treff på frøya forrige helg:P Grisefeeit E24 H_Vatn. Hadde det ikke vert kult å lakkert ringene rundt lyktene sorte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 da ødelegger du hele fronten, det skal vere krom på eldre BMW! Krom er mye finere enn plast-svart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 bilen min har fått full m-tech nå og ny bunnpanne og heva motor. og desværre. en salgs annonse.. http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Her er et par tre bilder av bilen faren min hadde en stund. Trond S. og jeg tok den til Nordschleife et år. Var en behagelig tur ned med AC og greier. "Luksus" i en gammel bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erneland Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Dessa bilder finns delvis redan under min tråd på forumet. En vän till mig har en väldigt fin 3.0Si. Denna bild är tagen i utkanten av Helsingborg, Sverige. Tack till Andreasfotograf.se som har tagit de flesta bilderna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Utrolig gode bilder. Det var nydelig vogn, det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 deeeilig bil erneland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 en til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 en til Denne likte jeg virkelig - fikk ikke mindre lyst på E24 nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Bilen min. Trenger "litt" stell for og komme på topp igjen men blir nok bra etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Hadde denna ei stund, like strøken som det ser ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå