Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det gikk en lignende 928 her for et par år siden, men den hadde små innfelte runde lykter oppe, ikke de firkanta under.

Husker dessverre ikke hvilket tuningfirma det var som hadde bygd den, men vil gjette på at den på bildet kommer fra samme firma da de er svært like ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis Koenig eller kænig. De la sin elsk i å plassere "testarossa-striper" på alt og alle, så pass dere.

Flere biler de har foredlet:

ba1417b2.jpg

Ferrari-Testarossa-Koenig-2.jpg

34+altfront1214099073.jpg

Jaguar_Koenig.jpg

koenigs-bmw-750i.jpg

koenig21087006913.jpg

If Miami hasn't got it, they haven't invented it yet.

Så til et bilde jeg tror er fra Koenigs lokaler:

ruf_ctr+81213642585.jpg

Så over til noe annet: Har dere noen gang bare tastet inn et tilfeldig søkeord i Google, for å se hva som kommer opp? Ikke jeg heller, så jeg tenkte at det derfor var på tide å gjøre noe slikt. Dagens fangst kom i form av en "artikkel" om Fåvang:

http://www.favang.com/doc07/fft4.shtml

Sånn skistativ husker jeg at naboen min hadde også.:P

Med mindre du bodde/bor i veldig staselig strøk, tviler jeg på at naboen din hadde det på en Mercedes 600. Noe noe som minner meg på: Har noen hørt hornet på 600en?

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:applause: så enig, så enig... (unnskyld, det het visst +1, huff begynner å bli for gammel for internett...)

Tja, "så enig" høres jo litt hyggeligere ut, da - ikke fullt så kalkulerende.

Med mindre du bodde/bor i veldig staselig strøk, tviler jeg på at naboen din hadde det på en Mercedes 600. Noe noe som minner meg på: Har noen hørt hornet på 600en?

Bilen var vel en lettere sjokkert Renault 18. En 18 GTS, faktisk. Men skistativet var helt likt.

Forøvrig bor jeg alltid i veldig staselige strøk. Skulle bare ønske naboene gadd å vedlikeholde husene sine litt.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis Koenig eller kænig. De la sin elsk i å plassere "testarossa-striper" på alt og alle, så pass dere.

Flere biler de har foredlet:

ba1417b2.jpg

Ferrari-Testarossa-Koenig-2.jpg

34+altfront1214099073.jpg

Jaguar_Koenig.jpg

koenigs-bmw-750i.jpg

koenig21087006913.jpg

If Miami hasn't got it, they haven't invented it yet.

Så til et bilde jeg tror er fra Koenigs lokaler:

ruf_ctr+81213642585.jpg

Så over til noe annet: Har dere noen gang bare tastet inn et tilfeldig søkeord i Google, for å se hva som kommer opp? Ikke jeg heller, så jeg tenkte at det derfor var på tide å gjøre noe slikt. Dagens fangst kom i form av en "artikkel" om Fåvang:

http://www.favang.com/doc07/fft4.shtml

Spes modding på disse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et bilde til fra 1980-tallet: Det var nok mange som tenkte denne var ordentlig tøff også...

Det sies at Winston Churchill uttalte:

Det beste argumentet mot demokratiet er en fem minutters samtale med gjennomsnittsvelgeren.

Vel, jeg tror du nettopp fant et bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får meg til å tenke på alle de bredda Opel Ascona/Manta B som gikk rundt her på slutten av 80, begynnelsen av 90 tallet.

Jeg kjørte selv flere av dem da endel venner av meg hadde slike.

Var skikkelige babemagneter den gang ;)

Nå er det ingen som snur seg etter dem annet enn for å le..

k7e0gfj5i6ft5sdqtft1.jpg

um6082dmvtpk99hsijba.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får meg til å tenke på alle de bredda Opel Ascona/Manta B som gikk rundt her på slutten av 80, begynnelsen av 90 tallet.

Jeg kjørte selv flere av dem da endel venner av meg hadde slike.

Var skikkelige babemagneter den gang ;)

Nå er det ingen som snur seg etter dem annet enn for å le..

Kou sier: Jeg ler ikke!

thump1602211dodorogirled2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...