fish Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 appropo 928... For ca, huff ja, ett par ti-år siden hadde storebroren av en kamerat av meg en slik en (raud en da...)... Noen som vet hva dette er??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Det gikk en lignende 928 her for et par år siden, men den hadde små innfelte runde lykter oppe, ikke de firkanta under. Husker dessverre ikke hvilket tuningfirma det var som hadde bygd den, men vil gjette på at den på bildet kommer fra samme firma da de er svært like ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Sannsynligvis Koenig eller kænig. De la sin elsk i å plassere "testarossa-striper" på alt og alle, så pass dere. Flere biler de har foredlet: If Miami hasn't got it, they haven't invented it yet. Så til et bilde jeg tror er fra Koenigs lokaler: Så over til noe annet: Har dere noen gang bare tastet inn et tilfeldig søkeord i Google, for å se hva som kommer opp? Ikke jeg heller, så jeg tenkte at det derfor var på tide å gjøre noe slikt. Dagens fangst kom i form av en "artikkel" om Fåvang: http://www.favang.com/doc07/fft4.shtml Sånn skistativ husker jeg at naboen min hadde også. Med mindre du bodde/bor i veldig staselig strøk, tviler jeg på at naboen din hadde det på en Mercedes 600. Noe noe som minner meg på: Har noen hørt hornet på 600en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 så enig, så enig... (unnskyld, det het visst +1, huff begynner å bli for gammel for internett...) Tja, "så enig" høres jo litt hyggeligere ut, da - ikke fullt så kalkulerende. Sånn skistativ husker jeg at naboen min hadde også. Med mindre du bodde/bor i veldig staselig strøk, tviler jeg på at naboen din hadde det på en Mercedes 600. Noe noe som minner meg på: Har noen hørt hornet på 600en? Bilen var vel en lettere sjokkert Renault 18. En 18 GTS, faktisk. Men skistativet var helt likt. Forøvrig bor jeg alltid i veldig staselige strøk. Skulle bare ønske naboene gadd å vedlikeholde husene sine litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Sannsynligvis Koenig eller kænig. De la sin elsk i å plassere "testarossa-striper" på alt og alle, så pass dere.Flere biler de har foredlet: If Miami hasn't got it, they haven't invented it yet. Så til et bilde jeg tror er fra Koenigs lokaler: Så over til noe annet: Har dere noen gang bare tastet inn et tilfeldig søkeord i Google, for å se hva som kommer opp? Ikke jeg heller, så jeg tenkte at det derfor var på tide å gjøre noe slikt. Dagens fangst kom i form av en "artikkel" om Fåvang: http://www.favang.com/doc07/fft4.shtml Sånn skistativ husker jeg at naboen min hadde også. Med mindre du bodde/bor i veldig staselig strøk, tviler jeg på at naboen din hadde det på en Mercedes 600. Noe noe som minner meg på: Har noen hørt hornet på 600en? Spes modding på disse.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Et bilde til fra 1980-tallet: Det var nok mange som tenkte denne var ordentlig tøff også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 kul front men likte ikke resten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Et bilde til fra 1980-tallet: Det var nok mange som tenkte denne var ordentlig tøff også... Det sies at Winston Churchill uttalte: Det beste argumentet mot demokratiet er en fem minutters samtale med gjennomsnittsvelgeren. Vel, jeg tror du nettopp fant et bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Får meg til å tenke på alle de bredda Opel Ascona/Manta B som gikk rundt her på slutten av 80, begynnelsen av 90 tallet. Jeg kjørte selv flere av dem da endel venner av meg hadde slike. Var skikkelige babemagneter den gang Nå er det ingen som snur seg etter dem annet enn for å le.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 Får meg til å tenke på alle de bredda Opel Ascona/Manta B som gikk rundt her på slutten av 80, begynnelsen av 90 tallet.Jeg kjørte selv flere av dem da endel venner av meg hadde slike. Var skikkelige babemagneter den gang Nå er det ingen som snur seg etter dem annet enn for å le.. Kou sier: Jeg ler ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Hvilket fikk meg til å google Kou, og jeg fant da denne karen, som tydligvis har vært på Norgesferie http://www.people.fas.harvard.edu/~skou/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 knut_olestad: Kou er ikke begeistret over at du ikke kjente henne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 Når vi viser 80-talls-styling, kan vi ta med disse også: Problemet med moter er noen ganger at det først er senere man ser hva som ikke var like vellykket. I dag må vi vel være enige om at det helst var originalen som virkelig gjorde seg med Testarossa-look... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 knut_olestad: Kou er ikke begeistret over at du ikke kjente henne igjen. Joda, jeg skulle i grunn bare finne et penere bilde Battle Royal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå