Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei nei for all del, hvis du synes det er tøfft så. 8)

Stikk innom BG Bilrekvisita di har mye sånn jalla greier du kan kjøpe:p Bare kødder med deg jeg;)

Men grattis med bil

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Nei nei for all del, hvis du synes det er tøfft så. 8)

Stikk innom BG Bilrekvisita di har mye sånn jalla greier du kan kjøpe:p Bare kødder med deg jeg;)

Men grattis med bil

Skal jeg kjøpe felger som ser ut som kringler, samt fikse noe Riegerstyling på den? :P

Skrevet

Ah, så fin å kjøøre! :D Helt uvan fra familiebilen, en Renault Scenic! :P

Den er senket litt, mtech styling kommer rundt nyttår, får feriepenger da :D

WOHO!

Endelig fullverdig medlem her inne! 8)

Skrevet

for 60 lapper hadde jeg kjøpt en 318is(coupe) med normal kilometer stand, bra biler gode og kjøre pene og se på, hold deg langt unna E39 om du ikke har penger til rådighet, eller bruk 30 40 lapper på en 525 24v E34

Skrevet
for 60 lapper hadde jeg kjøpt en 318is(coupe) med normal kilometer stand, bra biler gode og kjøre pene og se på, hold deg langt unna E39 om du ikke har penger til rådighet, eller bruk 30 40 lapper på en 525 24v E34

Det er det jeg har gjort ;)

:D

Skrevet

Forresten, noen som vet hvilken lampe jeg må kjøpe for å få lys bak turtallstelleren?

Antar jeg må skru hele driten ut, så da er det vel en fordel å kjøpe kromringer og slikt i samme slengen?

Skrevet
de med e39 kan eg skrive under på...
Skrevet
Forresten, noen som vet hvilken lampe jeg må kjøpe for å få lys bak turtallstelleren?

Antar jeg må skru hele driten ut, så da er det vel en fordel å kjøpe kromringer og slikt i samme slengen?

er vanlige 1.2 volt instrumentlyspærer... ja, du må ut med den, men du må ikke dele greia.... skal bare puttes inn bak... kromringer... hmmm.... skeptisk :-P hehe... bilder?

Skrevet

Grattis med bil! Håper ikke du ga 60 for den. For å sette ting i perspektiv:

Din: pris 60k km.stand 201000 model 1993

Min: Pris 59k km.stand 138000 model 1997 og kjørt av pensjonist fra dag 1. Ser totalt ny ut innvendig. Ikke en skramme. Skal sies at jeg har 318i og ikke 318is, men synes 60k virka mye likevel.

Uansett, igjen, grattis og den så fin ut!:)

Skrevet

Er det ulovlig å installere kromringer rundt instrumentene? :(

Hehe, neida, betalte 52 500, så prisen er ikke så utrolig værst. Litt som må skiftes og fikses, men hadde jeg bodd i en annen del av landet hadde jeg gjerne funnet en bil litt billigere, men man lever bare en gang ;)

Kromringene er disse da, på koed.no:

www9391

Men, har funnet ut at jeg kanskje må rette opp hjulstillingen, faen for noe drit :(

Skrevet

Poh, lettelse! :D

Den er jo bra senket, slik at den subber bra hvis jeg har 4 stykker i bilen. Reagerer litt på dette, den ser da ikke så lav ut?

Skal foreta bestilling i morgen, girkule, pedalsett, lys til dashbord og litt småplukk :)

Ellers blir det anlegg rundt juletider, og frontfanger/sideskjørt i januar/februar!

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...