///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 hehe... hos meg var deg jeg som nesten ikke fikk sensor til å tie still Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
normzzz Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 Har kjørt 20 mil idag siden lappen:) Tar det veldig med ro, og den størte grunnen til at jeg besto idag er så klart at jeg nettopp kjørte etter forholdene. Det var nemlig glatt og jeg kjørte stort sett 10-15 under fartsgrensa hele tiden. Nå har jeg vært og kjøpt enderør til bilen som monteres nu! Sykt digg med første kjøretur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Hvilken modell er bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 I det dere setter dere inn gir du sensoren en med albuen sånn at han sovner av! Så vekker du han etter ca. 45 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
normzzz Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 Hvilken modell er bilen din? 97 model. gått 138 tusen km, har alt utstyret(antispinn, kjørecomputer etc), kun en eier, en 60 år gammel pensjonist:) MEN, var nettopp ute å kjørte og skal inrømme at jeg mista kontrollen istad. Kjørte i en sving jeg vet er lang og slak og holdt fartsgrensa(50), svingte ganske svakt inn og mista grepet på alle 4 med en gang. BREI sladd gjennom hele svingen:P Gjelder å ta det med ro nå ingen tvil om det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Ja, du må ut å sladde nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Gratulerer med lappen da! Helt ubeskrivelig bra følelse å kunne kjøre hvor du vil når du vil. Tror jeg kjørte 25mil første dagen og har kjørt 25000 på 7mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Grattis med lappen! Kjørte oxo opp I drøbak, har hørt om strykejernet, eksen min strøk med hu:D Hvilken rute fikk du? Husker ikke hvilken jeg hadde, er jo snart 8 år siden når jeg tenker hardt etter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Jeg flørta med sensoren min. Hu var ikke mye eldre enn meg selv om jeg var 18 (hvis hu ikke var MILF da) så tror ikke hu fulgte med på kjøringa mi så veeeldig Så ga hu meg en klem etterpå Haha, hva het hun? Skulle ikke forbause meg om det er snakk om samme sensoren som jeg hadde Husker ikke hva hu het. Va bare ei snerten dame med mørkt hår Hadde et dobbelt-navn tror jeg. Flott dame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
normzzz Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Grattis med lappen! Kjørte oxo opp I drøbak, har hørt om strykejernet, eksen min strøk med hu:D Hvilken rute fikk du?Husker ikke hvilken jeg hadde, er jo snart 8 år siden når jeg tenker hardt etter... Jeg kjørte først ut fra trafikks stasjonen og rett til venstre opp i et boligfelt. Deretter ut på motorveien mot gøteborg før jeg tok av til ås. Havna i Ås sentrum der jeg måtte lukeparkerer. i tillegg prøvde hun å få meg inn på innkjøring forbudt. Så gikk det videre ut av ås og mot frogn og tilbake igjen!! Fin rute etter min mening:D nå har jeg kjørt 30 mil siden lappen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Hvilken modell er bilen din? 97 model. gått 138 tusen km, har alt utstyret(antispinn, kjørecomputer etc), kun en eier, en 60 år gammel pensjonist:) MEN, var nettopp ute å kjørte og skal inrømme at jeg mista kontrollen istad. Kjørte i en sving jeg vet er lang og slak og holdt fartsgrensa(50), svingte ganske svakt inn og mista grepet på alle 4 med en gang. BREI sladd gjennom hele svingen:P Gjelder å ta det med ro nå ingen tvil om det! Gratulerer med det som høres ut som en pen bil da! Ta godt vare på den, og deg, som du sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
normzzz Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Har nå kjørt 100 mil på de 6 dagene jeg har hatt lappen:) tatt det spes rolig på alt som ikke er motorvei pga ekstremt glatte veier. Fikk allerede første dagene smake på hvor lite fart som skal til for å gli i en sving! Men null krasj her og har ingen planer heller:) Strålende fornøyd! kommer noen bilder av bilen snart, har fått på et fint enderør også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Gratulerer med lappen normzzz! Husker den følelsen, tror det er det som kalles frihetsfølelse! Når jeg skulle ta lappen var jeg dritnervøs, satt på bakken og dro i meg ferdigrøyk for harde livet. Kjørelæreren sa etterpå at hu ikke hadde noe tro på det her, men det gikk Var litt vel forsiktig i noen rundkjøringer, som sensor sa at jeg lagde det litt vanskelig for meg selv. Tok 2 runder i sinsenkrysset men det gikk gjennom det og Kjør forsiktig! Statistisk sett er du mest utsatt etter 1 år (eller var det 2?), når du mener du har god dreis på bilkjøring men har det egentlig ikke enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Grattis med lappen ja Når jeg hadde oppkjøring satt jeg konstant og prata med sensor om Hvilke bil jeg hadde, hva jeg hadde gjort med den, hvor vi hadde hytte(!) og at det ikke var så langt unna der han bodde (?). Jaja Pass litt på sladdinga da så du ikke mister lappen med en gang hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AuroraDriver Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Tror frihetsfølelsen er størst om sommeren. Om vinteren kicker inn den virkelige verden (i form av nullføre). Høres sikkert ut som en gammel kjerring, men jeg vil anbefale deg å ta det rolig når du kjører. For du er BARE 18 år, og den erfaringen du har er ganske sikkert verdt null og niks i stor fart. Jeg har vært 18 år og med lappen, men tok det heldigvis rolig. Jeg har venner som ikke har vært heldig med verken bilen eller seg selv. Men ifølge innleggene så har du iallefall vært forsiktig. Dritkjipt å ødelegge noe på bilen rett etter å ha fått lappen ... Som en annen notis, hvis du ligger over fartsgrensa og du blir tatt .. da kan du vinke førerkortet baibai. Og som en ekstra bonus må du faktisk ta lappen på nytt igjen (med førertimer og det hele). Dette er penger du lett kunne ha brukt på bilen Men selvfølgelig, ha det gøy på steder som det faktisk går ann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå