Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI! var ute å kjørte på det "fine" føret i dag :D det var GODT å slippe å tukte å herje med bmw'n for å sladde ;)

Kom temmelig sidelengs i sentrum, og da ca 3 sekunder etterpå møtte jeg "onkel" i sivilbil. Da begynte hjerte å dunke litt i grunn:D lappen ryker vel med engang hvis man blir tatt for sladding, gjør den ikke? Meeeen.. Flere enn meg som var ute å koset seg med føre i dag da? O:):D

Bilder og filmer hadde vært bra om dere hadde lagt her etterhvert O:)

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

oiiida:S tenkte for noe da ? :D Men trodde det var sånn garantert at de tok lappen jeg, men kommer vel litt ann på hvor og slikt? Siden du var fornuftig og fant en parkeringplass og sånn?:D

Skrevet
Er vel kanskje litt drøyt å si "som regel".. Har inntrykk av du mister lappen tvert her i området hvertfall..

Det er det jeg har på følelsen her over også=) Kjenner noen som har mistet den pga det=) og da mistet de den med engang liksom. Tok det rolig i sentrum etter jeg møtte de jeg da=) man finner seg alltids en ny plass rett etterpå :D om man vil selvfølgelig.

Skrevet

Hadde vært greit med vinterføre dersom snøen kom og ble liggende.

Men slik som vi har det her jeg bor er det bare drit..

Snø, regn, slaps, sludd, regn, is, snø, slaps, osv..

Skrevet
gleder meg selv til snø her nede nå.. er 0 grader og veldig glatt med sommerhjul.. se om ikke får på vinter sko i løpe av uka

Ja, egentlig veldig skummelt slik det er nå, på ordentlig snø tar det jo faktisk litt tak, men det tynne laget med is oppå våt asfalt er pokker meg glatt :S MEN,, gøøy =)

Skrevet

Er første dagen det har vært snø og holdt seg slik hele dagen her nå da, men var ikke mer enn en centimeter eller noe oppå den glattisen da. håper bare det kommer litt mere snø snart=)

Skrevet

Er første dagen det har vært snø og holdt seg slik hele dagen her nå da, men var ikke mer enn en centimeter eller noe oppå den glattisen da. håper bare det kommer litt mere snø snart=)

Hvorfor føler jeg at du har en delebil snart tro??

Skrevet

Hvorfor føler jeg at du har en delebil snart tro??

:lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...