Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, snø er jo KONGE og leke seg på bare så synd det ikke er så mye snø her på vestlandet... :?

Savner virkelig den gamle E30 så er virkelig lekebil og noen smeller blir det jo :) så er ikke det dyreste og fikse heller :D

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kom over Haukeli i går, der var det glatt!

Kom over en bakketopp i 90, og der sto det plutselig to polske trailere med nødblinken på litt lenger framme. ABS'en jobba som besatt i 150 meter, men det holdt akkurat. Polakken dreiv å la på kjetting på sommerdekka sine, og hadde selvsagt valgt å gjøre dette etter en bakketopp, og før en nedoverbakke igjen, slik at man måtte kjøre forbi helt i blinde for motgående kjøretøy. Himla digg med østeuropeisk tungtransport på norske vinterveier... NOT!

Skrevet
Hadde vært greit med vinterføre dersom snøen kom og ble liggende.

Men slik som vi har det her jeg bor er det bare drit..

Snø, regn, slaps, sludd, regn, is, snø, slaps, osv..

Er første dagen det har vært snø og holdt seg slik hele dagen her nå da, men var ikke mer enn en centimeter eller noe oppå den glattisen da. håper bare det kommer litt mere snø snart=)

Hvorfor føler jeg at du har en delebil snart tro??

Delebil? :D neida :) eller kanskje veldig straks :D men så kjører jeg ikke noe glansbilde akkurat nå heller, men det blir 16 000 rett i dass hvis jeg får vraka da :( men GØY er det iallefall, og det virker som det er flere som syns også :D

Skrevet

Skikkelig snøføre er fantastisk deilig å kjøre bil på. Men akk så overrasket du blir dersom det tilsynelatende er snøføre, og det viser seg at det kun er is under. :P Husker jeg lå bredt i gjennom hekken til en fyr i fjor vinter. Satset som om det skulle ha vært snø, så var det iiiiiiiiis... Heldigvis var hekken tynn og snauklipt, så jeg kunne polere vekk merkene på skjermen. ;)

Skrevet
Kom over Haukeli i går, der var det glatt!

Kom over en bakketopp i 90, og der sto det plutselig to polske trailere med nødblinken på litt lenger framme. ABS'en jobba som besatt i 150 meter, men det holdt akkurat. Polakken dreiv å la på kjetting på sommerdekka sine, og hadde selvsagt valgt å gjøre dette etter en bakketopp, og før en nedoverbakke igjen, slik at man måtte kjøre forbi helt i blinde for motgående kjøretøy. Himla digg med østeuropeisk tungtransport på norske vinterveier... NOT!

Det er kanskje ikke det koseligste og møte over en bakketopp på slikt føre nei :D godt det gikk bra da :)

Og farlig når det blir sånn at du ikke ser noe fremfor deg når du skal forbi :S vært borti noen slike tullinger selv i sommer=) som har stoppet på de utroligste steder :o rett rundt en sving for å prate i telefon og slikt :S da ble jeg littegrann arg :D skremte meg gjorde de iallefall lett=)

Skrevet
Skikkelig snøføre er fantastisk deilig å kjøre bil på. Men akk så overrasket du blir dersom det tilsynelatende er snøføre, og det viser seg at det kun er is under. :P Husker jeg lå bredt i gjennom hekken til en fyr i fjor vinter. Satset som om det skulle ha vært snø, så var det iiiiiiiiis... Heldigvis var hekken tynn og snauklipt, så jeg kunne polere vekk merkene på skjermen. ;)

HAHA :D den ble vel litt snauere etter du var innom og sa hei? =) :P men godt det gikk bra der også =) med både deg, bil og med hekken til fyr'n:D :P

Skrevet

Var noen kvister i hjulbua og slik ja... Hehe :P! Trodde jeg hadde knust bakskjermen, men da jeg kom ut av bilen ble jeg lykkelig da jeg så at jeg kunne nærmest pusse vekk skrammene med hendene.

Skrevet
Var noen kvister i hjulbua og slik ja... Hehe :P! Trodde jeg hadde knust bakskjermen, men da jeg kom ut av bilen ble jeg lykkelig da jeg så at jeg kunne nærmest pusse vekk skrammene med hendene.

Haha=) fikk gratis hekkeklipp han da iallefall:) ikke alle som får det vett ;)

Og jeg hadde vært veldig glad om jeg hadde trodd jeg hadde bulka skjermen, også sett etter og da er det bare små riper du nesten kan gni vekk =)

Skrevet

Har snødd litt her i dag også,men ser ikke ut til at det har lagt seg på veien(utafor stuevinduet).

Spekulerer på om jeg skal ta en tur ut å lete etter litt føre.

Skrevet

Sikkert fint føre på Starmoen. ;) Eventuelt på vestsiden utover fra Elverum. Parkeringsplassen ved nedlagte Lidl for eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...