NiklasJa Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Har ikke fått lagt om til vinterdekk enda, 17 toms felgene mine passet ikke på K-sport bremsene. Så må gå til inkjøp av 18 toms felg og dekk Blei med brodern til tryvann i hans e30 igår. Masse snø, men det ble fort polert underlag. Var vel nesten 30 biler der oppe på det meste. Var også en tur innom sognsvann, skremte vekk alle de enslige manfolkene som satt alene i bilen med park lys. Der har de tydligvis asfaltert siden sist jeg var der. Det var ikke måkt eller saltet. Sognsvann anbefales for alle som vil sladde og justere litt i Oslo området!
Dan327t Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 merce 230 er akkurat handlet inn som sladdebil i vinter Da blir det vel noe skrensing der også tenker jeg? Ja, var go føre her i går, så gikk fort vekk en tank i går gitt
Andreas1 Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Sognsvann anbefales for alle som vil sladde og justere litt i Oslo området! Det vet politiet også, så jeg ville vært en smule forsiktig der (og andre fine steder).
NiklasJa Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Sognsvann anbefales for alle som vil sladde og justere litt i Oslo området! Det vet politiet også, så jeg ville vært en smule forsiktig der (og andre fine steder). Det er nok riktig. Men mitt intrykk av Oslo politiet er at de er jordnære mennesker. Så lenge man ikke er villmann (folk ut av vinduet f.eks.) og holder seg til litt bortenforliggende steder. Sier de jo indirekte at det bare er å fortsette. Husker en gang da sivilen var på tryvann og tok lappen til en pappskalle. Når de skulle dra tok de et par runder med brekket.
Wolfeh Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Hmm, Var digg med snø ja. Første året med bakhjulstrekker for meg.
destroyy Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Endelig snø ja... må bare få i interiøret i e28 samt skaffe meg sperrediff så kan vintern komme for fult Så, noen som har en diff som passer på en 520? hehe
oddis Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Savner litt video og bilder?= Det finnes, men da blir fort lommaboka 1mm tynnere..
MariusW Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Har fådd prøvd E46n på litt snø nå og er helt enig med det noen sier. Antispinn hjelper som faen!
bzzlink Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Når jeg endelig var ferdig bytta til vinterdekk igår på Porsche Boxster'en, så var det bare et par slapseflekker igjen:( Veldig spent på hvordan bilen min oppfører seg på glatta. Første året med midtmontert motor. Av det lille jeg fikk prøvd igår så lurer jeg på sandsekk foran Uvant å kjøre understyrt bil igjen ihvertfall. (håper jeg fortsatt får lov til å vær med i sladdetråden selv om jeg ikke har BMW lenger hele Porsche klubben diskuterer bare vinterlagring)
Nytern Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Jeg har kjørt 4 vintre med mr2 mk1. Løsninga der var gode vinterdekk og 50-100kg sand foran. Alt ettersom hvor tøff jeg følte meg
crizi Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Har fådd prøvd E46n på litt snø nå og er helt enig med det noen sier. Antispinn hjelper som faen! den hindred jo alt av morro.. og tar alt for lett tak.. usælt
Nytern Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Synes det funker fint på e39'en. Men i stad tok jeg igang i en brattglatt bakke, da strupte den all motorkrafta mi. Heldigvis kan den skrus av
crizi Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Synes det funker fint på e39'en. Men i stad tok jeg igang i en brattglatt bakke, da strupte den all motorkrafta mi. Heldigvis kan den skrus av struper den motorkraft? trodde den bare bremsa bakhjula jeg. kjørte en tur med antispinn på og aktivt lukta bra svidde bremser etter det
Nytern Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Hmm, nå ble jeg litt forvirra.. På en eller annen måte ble den uansett umulig å få opp bakken uten å skrru av asc ihvertfall
Torek Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Det frister jo liksom ikke noe sæææærlig å dra ut m-tech'n for å sladde heller da *host*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå