S.Arnesen Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Iflg qxl: Snaut 14 dager joa, men siden han ikke har fått noen bud på qxl, så er det vel budene her på bimmers som er gjeldene
Bimmerchris Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Mulig,men lurer på hva han gjør hvis han får ett bud på qxl om ti dager,og varen allerede er solgt her.
Huseby Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 "auksjonen" her på bimmers holdes gående til jeg synes jeg har fått et akseptabelt bud. Så lenge jeg ikke får noen bud jeg er fornøyd med så lar jeg auksjonen på QXL gå sin gang Med det samme jeg godtar et bud her på bimmers, vil jeg fjerne varen fra QXL. Dette er mulig så lenge ingen har lagt inn noen bud der. Håper dette besvarte noen av spørsmålene her
S.Arnesen Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 "auksjonen" her på bimmers holdes gående til jeg synes jeg har fått et akseptabelt bud. Så lenge jeg ikke får noen bud jeg er fornøyd med så lar jeg auksjonen på QXL gå sin gang Med det samme jeg godtar et bud her på bimmers, vil jeg fjerne varen fra QXL. Dette er mulig så lenge ingen har lagt inn noen bud der. Håper dette besvarte noen av spørsmålene her var det jeg var redd for. er ett vanlig bimmers fenomen det. at selger venter i evigheter i håpet om at ett høyere bud skal komme....
Huseby Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Så lenge budene her på bimmers ligger over utropsprisen på QXL, ville jeg normalt slått til med en gang. Men nå er det 2 personer som byr på den samme varen, så da tenkte jeg at jeg kunne gi det en dag eller to og se hvor vi havner..
Bimmerchris Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Hva blir det til?300,- for mansjetter og panseremblem. Kan hente imorgen. Hva blir det til? Budet står til søndag kveld.
Huseby Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Hva blir det til?300,- for mansjetter og panseremblem. Kan hente imorgen. Hva blir det til? Budet står til søndag kveld. Ja jeg får vel nesten slå til på det tilbudet ditt, hvis du fortsatt er interessert Det ser ikke ut til at noen andre kommer med et bedre bud ikveld
Bimmerchris Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Jepp,den er god. Si ifra når du har mulighet til at jeg kan hente det da. Hvor i Halden bor du? Evt jobber du?
Huseby Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 150 får felg emblemene ? Det ligger allerede inne et bud på qxl på 199,- for felgemblemene, så eventuelle høyere bud må gjøres på qxl.no
Huseby Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 Jepp,den er god. Si ifra når du har mulighet til at jeg kan hente det da. Hvor i Halden bor du? Evt jobber du? PM sendt
Huseby Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 De fleste Hamann produktene er kjøpt på ebay fra Tyskland. www.ebay.de
Huseby Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 byr 300 + frakt for ratt emblem, ventilhetter og felgemblemene Jeg har fått et bud på qxl på 199,- for felgemblemene. Men du kan få rattemblemet og ventilhettene for 200,- inkl. frakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå