bimmelim Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Får legge ut litt bilder jeg også. Er ikke så spennende denne bilen ennå, men håper å få til noe etterhvert. (andre felger bla.) Mvh. Monica. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Fin bil du hadde der. Har samme int som deg og husker det var bra uvant i begynnelsen, men nå kunne jeg ikke tenke meg noe annet. Svart blir plutselig veldig kjedelig Felger og faceliftlykter så er du igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmelim Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Takk for det. Ja, jeg er veldig glad i dette beige interiøret. Også gir det en slik delikat farge på kvelden, når lyst går på. Lun farge. Legger inn et bilde til av interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Og folk trodde ikke her var bilder av vakre damer. De E28ene var flotte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Min 520IA 93-modell:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Rååååå felger! og ikke minst fiin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Takk for det:) Felgene blir muligens bytta ut nå til vårs, vil satse på noen med færre eiker, tror det vil ta seg mye bedre ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Flott at dere fortsatt holder liv i tråden jenter. Og Bimmelim; beige interiør er nice. Har det sjøl. Kjekt med noe annerledes. Da har det skjedd saker og ting med bilen min den siste uka, så eg får vel hiva inn noen updates bilder. Den har rett og slett fått seg ein facelift. Har og fått på sommersko med nye bakdekk. Er ikkje beste kvaliteten på bildene då eg tok de me mobil. Slik så den ut før... Men nå ser den slik ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Dæven, skal si det gjorde seg med V8 front gitt, det har jeg også lyst på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Dæven, skal si det gjorde seg med V8 front gitt, det har jeg også lyst på!! Ja gjør seg det, sleng på, tenkte jeg skulle ha det på selv når jeg hadde E34 men det ble til at jeg prioriterte E39'n isteden og nå er E34'n solgt å går i Stavanger området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Dæven, skal si det gjorde seg med V8 front gitt, det har jeg også lyst på!! Bare til å invistere i breifront det. Det er verdt kvar ei krona. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmelim Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Hei Astri. Takk for det, er svak for lyse farger og beige er jo bare delikat da Det var en stor forskjell på BMWen Din også, ble som en ny bil jo. Stilig, det er ikke så mye som skal til for å forandre looken. Selv så sitter vi nå og ser på felger for første gang Nordendekk.no. Er jo veldig billig der. Og på (dekkbaronen)sharif makan til billige felger. http://www.sharifs-webshop.no/search.as ... Bmw&st=alf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Astri, hvor kjøpte du breifronten, og hvor mye måtte du gi for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Astri, hvor kjøpte du breifronten, og hvor mye måtte du gi for den? Ser Koed har ett par brukte panser til ca 1800,- så må du vel ha brede nyrer utenom. Nytt panser hos de kommer på ca 2900,- https://www.koed.no/2.4.asp?katstate=br ... ermenuid=9 Og de har nye brednyrer til ca 3-400,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Okay, det blir nok prioritering av nye felger før breifronten tenker jeg:) Men takk for tipset:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå