wabby Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Jeg skulle bli med en kamerat av meg og se på en BMW 316. Han fikk vite over telefon at den var rulla og han skulle få den for 6000,- Tenkte at det ville jo være verd turen til Arendal og se på. Når jeg så bilen så visste jeg ikke om jeg skulle le eller grine Orginalt har den vært rød, så grønn og nå... humm.. svart? Anyway, tror kameraten min kjøpte den og ruller den helt svart. Bilen så egentlig veldig rustfri og fin ut sånnsett utenom at noen har prøvd å valse skjermene forran med hammer.
oddis Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Dette er vel siste skrik innen personlig lakkjobb...
ingard Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Kalles vel effekt lakk det? Har jo samme effekten som effekt lakk.. blæææh..
wabby Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 Ja, den lakkeringen kan gå under mange navn Men er jo helt utrolig at noen finner på noe slikt.
StianA Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 var og så på den samme dagen den ble lagt ut, snudde ved ingangen i gården hans, fikk sjokk rett og slett. hadde tenkt å bruke den som jobb bil men tørte ikke å vise meg i noe sånt hehe.
knut_olestad Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Billig bil i allefall Kan jo bli et fint prosjekt.
pettmon Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 syntes bilen så bra ut tatt i betrakning prisen 6000.- Petter
wabby Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 var og så på den samme dagen den ble lagt ut, snudde ved ingangen i gården hans, fikk sjokk rett og slett. hadde tenkt å bruke den som jobb bil men tørte ikke å vise meg i noe sånt hehe. Og du kjørte fra telemark? Jeg har foreslått kameraten min å prøve å vaske bilen med tynner siden det sorte laget er veldig tynt. Går det ikke så bare rull hele driten. Er han sin førstebil så den går nok i grøfta i vinter uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå