ehrnst Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 hvis den er eu-godkjent er det bare å rive av fangere, vaske ned bilen, matte med papir, kjøre den inn i garasjen å handle sprøyte på tema. lakkere den å selge den igjen for 15
Ballder Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Hadde jeg bodd nærmere, og bilen tilsynelatende var kjørbar uten motorfeil, så hadde jeg tatt den glatt.
mAZE Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Ja den så ikke ille ut, foruten fargen. Bare bruke sterk såpe så tipper jeg fargen går av jeg.
vetu03 Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Hehe, tror faktisk en 3åring skulle klart bedre enn det der... Men er jo billig da! Bare å kjøpe dne å prøve å vaske det av.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Hadde stått oppi en bensintank hele dagen hadde det vært MAXX, antagelig... Men ser jo ut som han som har rullet druknet i tanken halveis?
wabby Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 Er resten av bilen i like "god" forfattning, så er det jo ikke stort og ha.Felgene er vel verdt et par lapper max. Var ikke stort jeg fikk sett i mørket, men fjørene så splag nye ut i allefall. Så litt vann i bagasjerommet til høyre. Fulgte visst med en fanger forran også. Har jeg penger til overs etter min M5 fanger er lakkert og service er gjort så kanskje jeg kjøper den *hirr*
Dr_S Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Er dette noe enkelte med 316 som lider av mindreverdighetskomplekser finner på? Ser så mye ihjelstyla 316..
Gunnar Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Ikke bruk rulle, kjøp heller en billig lakksprøyte...
BreitBau Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Ikke bruk rulle, kjøp heller en billig lakksprøyte... Og hvor skal du lakke hen i disse tider? Kjempesmart med billigsprøyte på kompressoren som blåser mer luft enn lakk.. Du får ta en lys farge så får du mala garasjen innvendig med det samme.. Fint med lyst verktøy, lys snøfreser, lys gresslipper osv..
StianA Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Ikke bruk rulle, kjøp heller en billig lakksprøyte... Og hvor skal du lakke hen i disse tider? Kjempesmart med billigsprøyte på kompressoren som blåser mer luft enn lakk.. Du får ta en lys farge så får du mala garasjen innvendig med det samme.. Fint med lyst verktøy, lys snøfreser, lys gresslipper osv.. trur poenget her var at gunnar mente at det er bedre å bruke en billig lakksprøyte enn å male hele bilen med rulle men for all del ser poenget ditt BreitBau
Gunnar Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Og hvor skal du lakke hen i disse tider?Kjempesmart med billigsprøyte på kompressoren som blåser mer luft enn lakk.. Du får ta en lys farge så får du mala garasjen innvendig med det samme.. Fint med lyst verktøy, lys snøfreser, lys gresslipper osv.. Så du hadde heller valgt rulle enn billig sprøyte? Når det gjelder plass å lakke, så funker det fint å sette opp et billig partytelt inne i garasjen både for å få det støvfritt og for å unngå lakk overalt. Har man varme eller en propan/parafinovn, så kommer man langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå