knut_olestad Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Tror jeg så de hadde de greiene der på gasolin.no Edit: http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... cts_id=368
Fliid Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Riviera, bare hyggelig! Jeg skulle bare komme å titte litt, men ble selvfølgelig kløen i fingrene etter å gi en hjelpende hånd. hehe Leif Harald, det er Helge Vik sin om jeg ikke tar feil, og den har han laget selv. Motortilteren som det er linket til har Wenås gutta og, mend en er ikke like god som den til Helge. Kan ikke tilte like mye og mindre kontrollerbar, om jeg husker rett.
StaLe30 Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Går utifra at dere får tak i et skikkelig videokamera til oppstart Ja der sa du noe Det må vi Hvor kjøpte dere den dere fester i motoren under løfting, sånn at dere ka justere girkassen rett nedi også etterpå stile får å slippe motoren rett ned om du fatter Denne lånte jeg av Helge Vik
leif harald Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Riviera, bare hyggelig! Jeg skulle bare komme å titte litt, men ble selvfølgelig kløen i fingrene etter å gi en hjelpende hånd. hehe Leif Harald, det er Helge Vik sin om jeg ikke tar feil, og den har han laget selv. Motortilteren som det er linket til har Wenås gutta og, mend en er ikke like god som den til Helge. Kan ikke tilte like mye og mindre kontrollerbar, om jeg husker rett. okda Ja den så genial ut.
StaLe30 Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Tror jeg så de hadde de greiene der på gasolin.no Edit: http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... cts_id=368 Ja den der har vi , den ser vi på som tilnærmet-lik = søppel hehe så vi fikk lånt en bedre av hv
Fliid Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 ha, tragisk utstyr : ) Stemplet udugelig fra Wenås verksted. : )
matsrh Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Håper på oppstart før 14 jan jeg nå! Etter det vet jeg ikke når jeg får brukt nettet igjen! Bare å stå på!!
E30_Dale Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Ser jo bra ut dette! Varmer vel med motor i bil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå