Riviera Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 tenker dere sal ta det rolig jeg,tror ikke jeg gidder å være med på en opprettin f.eks.
nicooo Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 åssen går det her i gården da?? venter spent på en update er alltid like spennende å se hva som skjer med de grommeste bygga
StaLe30 Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 åssen går det her i gården da?? venter spent på en update er alltid like spennende å se hva som skjer med de grommeste bygga jeg er på sjøen igjen nå så det står sånn ca stille ved min side hjem om 1.5 uke, far driver å pusler litt i motorrommet mitt bror vet jeg ikke hva styrer med:)
nicooo Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 åja. får håpe resten av huset hos dere er flinke til å oppdatere da
Riviera Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 en liten oppdatering. Er snart ferdig med å montere motoren til Ståle igjen jeg da! Venter på en spacer Ståle skal dreie på båten og sende hjem (er visst i posten nå), som må være på plass før alt kan skrues til. Monterer muligens servo`n og forstillinga i morra. Anders er sågodt som ferdig innstallert med motor, kjøler, mellomaxel osv. Må sveise om litt på gearkasse opphenget han på mandag Vi slenger vel ut noen bilder ganske snart
matsrh Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Høres bra ut! Gleder meg til bilder. Når blir det oppstart av Anders sin? Ståle sin blir vel ikke startet før han kommer hjem.
nicooo Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 se der ja det tok jo ikke lange tia dere må få slengt ut noen bilder av de å da! er mange som følger spent med ser jo strålende ut så langt
Riviera Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 har tatt noen få bilder idag, men Anders får legger de ut snarest. Jobbet litt på Ståle`s bil idag, men det er ikke mye endring å se liksom, da det er mye smått og dilldall som skal stemme og komme på plass. Bildene Anders legger ut vil vis at det er små markiner på klaringer her og der, hehe Oppstart av Ståle`s skjer nok mulig når han er hjemme neste gang, men ikke sikkert. Anders kan fortelle selv.
Netlandet Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 har tatt noen få bilder idag, men Anders får legger de ut snarest. Jobbet litt på Ståle`s bil idag, men det er ikke mye endring å se liksom, da det er mye smått og dilldall som skal stemme og komme på plass. Bildene Anders legger ut vil vis at det er små markiner på klaringer her og der, heheOppstart av Ståle`s skjer nok mulig når han er hjemme neste gang, men ikke sikkert. Anders kan fortelle selv. Såvidt jeg har forstått er du far i huset? Imponerende med familiesamling på bimmers! Blir bra det her, gromme motorer!
nicooo Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 har tatt noen få bilder idag, men Anders får legger de ut snarest. Jobbet litt på Ståle`s bil idag, men det er ikke mye endring å se liksom, da det er mye smått og dilldall som skal stemme og komme på plass. Bildene Anders legger ut vil vis at det er små markiner på klaringer her og der, heheOppstart av Ståle`s skjer nok mulig når han er hjemme neste gang, men ikke sikkert. Anders kan fortelle selv. Såvidt jeg har forstått er du far i huset? Imponerende med familiesamling på bimmers! Blir bra det her, gromme motorer! hehe ja det stemmer vel det. har hørt noen rykter her på bimmers at de kun prater sammen over bimmers.no
Anders_w Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 har tatt noen få bilder idag, men Anders får legger de ut snarest. Jobbet litt på Ståle`s bil idag, men det er ikke mye endring å se liksom, da det er mye smått og dilldall som skal stemme og komme på plass. Bildene Anders legger ut vil vis at det er små markiner på klaringer her og der, heheOppstart av Ståle`s skjer nok mulig når han er hjemme neste gang, men ikke sikkert. Anders kan fortelle selv. Såvidt jeg har forstått er du far i huset? Imponerende med familiesamling på bimmers! Blir bra det her, gromme motorer! hehe ja det stemmer vel det. har hørt noen rykter her på bimmers at de kun prater sammen over bimmers.no HEHE;-)
Anders_w Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 **** UPDATE 12/1 **** som gammern sier så er det lite forskjell og se på bilder om dagen da det er mye greier med småtilpassninger som er tidkrevende.. men her kommer hvertfall noen detaljer;) om noen lurer så ja, ståle har bunnpanna bak traversen;-) jeg har m50... liten klaring: ståles m3 servostang: Ståles 9x16 og 8x16 BBS RS (skal pusses opp) og så ett par stemningsbilder av min;) skal noen mere detaljerte seinere;) holder på og lage ny girkassetrevers da den jeg fikk med var noe mikk som passet ekstremt dårlig. blir en del tilpassninger her og der;) men blir bra til slutt:) har fått på radiator osv;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå