Gå til innhold

2 x E30 ///M332i Tofarga vurderes solgt. se side 74


Anders_w
 Share

Anbefalte innlegg

åssen går det her i gården da?? venter spent på en update :) er alltid like spennende å se hva som skjer med de grommeste bygga :wink:
jeg er på sjøen igjen nå så det står sånn ca stille ved min side :P hjem om 1.5 uke, far driver å pusler litt i motorrommet mitt :)

bror vet jeg ikke hva styrer med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten oppdatering. Er snart ferdig med å montere motoren til Ståle igjen jeg da! Venter på en spacer Ståle skal dreie på båten og sende hjem (er visst i posten nå), som må være på plass før alt kan skrues til.

Monterer muligens servo`n og forstillinga i morra.

Anders er sågodt som ferdig innstallert med motor, kjøler, mellomaxel osv. Må sveise om litt på gearkasse opphenget han på mandag

Vi slenger vel ut noen bilder ganske snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tatt noen få bilder idag, men Anders får legger de ut snarest. Jobbet litt på Ståle`s bil idag, men det er ikke mye endring å se liksom, da det er mye smått og dilldall som skal stemme og komme på plass. Bildene Anders legger ut vil vis at det er små markiner på klaringer her og der, hehe

Oppstart av Ståle`s skjer nok mulig når han er hjemme neste gang, men ikke sikkert.

Anders kan fortelle selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tatt noen få bilder idag, men Anders får legger de ut snarest. Jobbet litt på Ståle`s bil idag, men det er ikke mye endring å se liksom, da det er mye smått og dilldall som skal stemme og komme på plass. Bildene Anders legger ut vil vis at det er små markiner på klaringer her og der, hehe

Oppstart av Ståle`s skjer nok mulig når han er hjemme neste gang, men ikke sikkert.

Anders kan fortelle selv.

Såvidt jeg har forstått er du far i huset?

Imponerende med familiesamling på bimmers!

Blir bra det her, gromme motorer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tatt noen få bilder idag, men Anders får legger de ut snarest. Jobbet litt på Ståle`s bil idag, men det er ikke mye endring å se liksom, da det er mye smått og dilldall som skal stemme og komme på plass. Bildene Anders legger ut vil vis at det er små markiner på klaringer her og der, hehe

Oppstart av Ståle`s skjer nok mulig når han er hjemme neste gang, men ikke sikkert.

Anders kan fortelle selv.

Såvidt jeg har forstått er du far i huset?

Imponerende med familiesamling på bimmers!

Blir bra det her, gromme motorer!

hehe ja det stemmer vel det. har hørt noen rykter her på bimmers at de kun prater sammen over bimmers.no :wink::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tatt noen få bilder idag, men Anders får legger de ut snarest. Jobbet litt på Ståle`s bil idag, men det er ikke mye endring å se liksom, da det er mye smått og dilldall som skal stemme og komme på plass. Bildene Anders legger ut vil vis at det er små markiner på klaringer her og der, hehe

Oppstart av Ståle`s skjer nok mulig når han er hjemme neste gang, men ikke sikkert.

Anders kan fortelle selv.

Såvidt jeg har forstått er du far i huset?

Imponerende med familiesamling på bimmers!

Blir bra det her, gromme motorer!

hehe ja det stemmer vel det. har hørt noen rykter her på bimmers at de kun prater sammen over bimmers.no :wink::lol:

HEHE;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**** UPDATE 12/1 ****

som gammern sier så er det lite forskjell og se på bilder om dagen da det er mye greier med småtilpassninger som er tidkrevende.. men her kommer hvertfall noen detaljer;)

om noen lurer så ja, ståle har bunnpanna bak traversen;-)

jeg har m50...

liten klaring:

ip4d0whl2020ys5zj9pe.jpg

kww8ucad57ftm2vvvfy5.jpg

ståles m3 servostang:

bxcowl1fy6j1qe7reawo.jpg

Ståles 9x16 og 8x16 BBS RS (skal pusses opp)

khrena853gn21w91oo2g.jpg

og så ett par stemningsbilder av min;) skal noen mere detaljerte seinere;)

holder på og lage ny girkassetrevers da den jeg fikk med var noe mikk som passet ekstremt dårlig. blir en del tilpassninger her og der;) men blir bra til slutt:) har fått på radiator osv;)

74u6qs8wue6mfbeu62hv.jpg

pe1r5jo179mklgx0p1tu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...