Gå til innhold

2 x E30 ///M332i Tofarga vurderes solgt. se side 74


Anders_w
 Share

Anbefalte innlegg

Det er desverre slik de oppererer.... Har vært kjent ei stund at BT neskter TUV/Dekra papirer....

MEN, hvis dere har det svart på hvitt fra BT hva dere må gjøre og dere har gjort det, så hadde jeg vurdert advokat, evt god gammeldags vold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig jokke.

MrPingu:

Bent inge var nede flere ganger å fikk det skriftlig tilslutt fordi han nesten ikke kunne tro at det faktisk var "bare" å dra til tuv/dekra så var alt greit!

Så det er Bent inge som har akkurat dette svart på hvitt, men våre biler er helt like igjen så det burde ikke være noe problem sånn sett, men vi har jo fått samme problemet begge.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja om Bent får så skal jeg og :D

Tror ikke det å dra til annet BT går (?)

ettersom jeg har hørt, så må jeg nå forholde meg til Skien siden det er der jeg har gitt søknad og slik. Men jeg vet ikke.

Jeg var der 31/7, å det rare var jo at han på BT sa at de skulle sjekke litt med SFOOR, så sa han(sjefen) til han som hadde timen min, : "gi han en god frist på mangellappen da så han får brukt bilen", mangellappen gjelder frem til 31/8. På mangellappen står det bare "Biltilsynet vurdere dokument for effektøkning".

Men da har de jo gitt meg lov til å bruke bilen i en måned, hva om jeg da krasjer?

Og da har de jo på en måte "godkjent" bilen da, i en måned, mye rart.. :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Hva mener de med at karosseriet ikke tåler det?

Det er da samme styrke/stivhet i alle E30 karosseriene.

det samme lurer jeg på, rart at man ikke fåt godkjent 325 motor i 316, nå karosseriet er det samme på alle modellene...

Hvis det står at "karosseriet ikke tåler det" så er det en ganske dårlig begrunnelse, jeg ville fått det i mere klar tekst hva som er årsaken til at karosseriet ikke tåler dette.

Biltilsynet i norge har en lang vei igjen, det burde vært gått sammen flere organisasjoner som BMWCCN, VW audi klubben, NAF ++ og satt press på biltilsynet om at de må være samskjørte i svarene og godkjenningene.

Slik at man kan kjøre i en lovlig bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener de med at karosseriet ikke tåler det?

Det er da samme styrke/stivhet i alle E30 karosseriene.

det samme lurer jeg på, rart at man ikke fåt godkjent 325 motor i 316, nå karosseriet er det samme på alle modellene...

Er ikke mange ukene siden det var en 316/318 her på forumet som ble godkjent med M50b25.. :wink:

Nok OT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...