AlXz Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 Hey! Var ute å kjørte litt nå.. Plutselig ser jeg at sprekken i ruta er 3 ganger så stor som den først var.. Så setter jeg varmen på fullt etterhvert, og hører det knake.. Ser ruta fortsetter å sprekke :S Noen som vet om sprekken kan sjules på noen måte? (Eller tettes??) Kjipt å måtte kjøpe ny rute før EU.. Har ingen forsikring på bilen siden den ikke er regga (og ikke EU godkjent), så kan ikke kjøpe noe rute gjennom forsikringa heller... :S
Torbjørn E39 Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 steinsprut kan fikses, men sprekker ruta er det kun bytte som gjelder ihvertfall i forhold til Eu.
Klinz Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 Må nok bare bite i de sure eple og kjøpe deg ei ny rute. e ikke lett og skjule de dere nei, viss ikke han som har kontrollen ser litt dårlig den dagen. Går sprekken fra kant til kant forrestne?
AlXz Skrevet November 1, 2008 Forfatter Skrevet November 1, 2008 Se bilde Vet ikke om den kan gå igjennom jeg? Er ikke akkurat på fører sida.., men begynner å bli lengde på den nå :S
Lars89 Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 Kommer helt an på hvor sprekken er. Er faktisk lov å kjøre med sprekk i frontruta hvis den ikke forstyrrer fører/er i sunsfeltet. Men høres ut som om du ser din ganske godt...
AlXz Skrevet November 1, 2008 Forfatter Skrevet November 1, 2008 Får vel prøve først. Så heller fikse ny rute om jeg får mangel lapp på det. Vet om rute til 800kr, men da må jeg plukke den ut av bil selv, og så sette den inn i denne igjen. Mye jobb? Åssen limer man den fast osv? For å ta ut den gamle bruker man vel f.eks fiskesnøre??
nimitz Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 Regner med at siden du skal på EU kontroll så er det for og registrere bilen. Du får forsikre den først og ta ruteskifte på forsikringa.
Ingebrigtsen Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 Dem har ny rute på schmiedmann for 1500kr da
jensemann23 Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 det tror jeg ikke går an. Du får ikke forsikring uten skilt vel? Men å skifte rute på verksted koster omlag 6000 kroner. Nesten umulig å gjøre selv. Egenandel ved bruk av delkasko er 2000.
axor Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 knoksen kan vel fikse billig rute til deg ? så reiser du til noen som driver og setter inn ruter og får de til å gjøre det..
gnmfr Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 har en e36delebil som du kan få for 1000kr med hel og fin rute
Raymond Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Jeg prøvde å ta ut ruta på en 240 engang.. nesten helt løs så sprakk skiten.. LITT irritert da.. menmen, det viktigste er bare å være tolmodig SÅ DET HOLDER!! for tar du en snar vei, eller en "det går sikkert bra" så sprikker shiten.. men, lykka t
AlXz Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 Dem har ny rute på schmiedmann for 1500kr da Noen som vet pris på montering ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå