///MoePower Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Eksos: Du har trolig valgt nicket fordi du liker å forurense, altså kjøre mye. Avataren din forteller meg at du er glad i E30, og at du eier en E30 327i Morsomt nick, 8/10
Scampi Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Dr_S Kjenner jo fyren, men hadde jeg aldri møtt han før hadde jeg sett for meg en litt spinkel Klovner i Kamp-fan, gjerne litt kviser og en caps på halv 9. Men i virkeligheten en god mann som har en øl klar hvis man taker bilen ;D 8/10
Dirty Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Scampi. nicket sier meg ikke så mye. men 7 av10 for spenstig nick.
Dralle Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 / / /MoePower: som i "More Power" og "mye vil ha mer", og det stemmer vel ganske bra for mr. Moe her. Trekk for å ha M-striper uten å ha M-bil, men tipper det står en par M-biler på ønskelisten 9/10
Deep Dish Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 "dirtydicky" Ja hva skal man si..?? Dette kallenavnet fikk han allerede som konfirmant, og det var faktisk sognepresten som ga han dette "nicket" Som navnet sier, så er det dårlig med rengjøring av løken, faktisk så dårlig stelt er det, at som 17 åring så ble han norgesmester i konkuransen: "bæsj eller tiss - hva er hva?" Men kallenavnet til tross, så trives denne karen best bak rattet kjørende ned stripa i Mandal, alltid på utkikk etter smårips som nettopp har hatt Heimkunskap, og som vet hvordan man vasker løk.. 11/10
Eika Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Muffins får 10 av 10 av meg kun pga: jeg ELSKER muffins ikke ferdig farga og rua hadde ikke grodd på det bilde der
Citrus Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Går ut fra at Eika liker mange muffinser og eiker 7/10
SondreLM Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 SondreLM: Fornavn sondre mellomnavn Lars etternavn på MEnkelt og grett navnet hans. Enkle er ofte de beste 8 poeng Sondre Lars? Tror ikke det du To etternavn her i gården. Men bra forsøk
Eika Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 feil jeg elsker muffins men heter Jarle Eika Eika, ikke det største treet i skogen men det hardeste
336mik Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Citrus:Enten så er`n sur,eller så liker`n sitron(frukter),evt citrus rens(som er et genialt produkt). Hvis nicket kommer fra citrus rens,og han er gla i å vaske ting,så gir jeg nicket 7/10.
///MPower Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 336mik utfra nick så kjører han e30 med s38b36. mik er ikke helt lett å tyde. liker liten bil med stor motor. 7\10
Ivanrogov Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 M=msport, i=Injection, k=kompressor Tipper jeg.
Larsinnj Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Ivanrogov: Fan av gamle skip tipper jeg. 8/10 fordi at jeg også liker slike ting!
Mexos Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Larsinnj: Ut ifra nicket og bosted går jeg ut ifra at vi har med en skikkelig bygdekar som snakker bred trøndersk og liker å nyte ei kanne karsk i helga. Han ligger mye bredt og trenger derfor 325 og er av den typen som velger rå gammel bil kontra ny kjedelig bil Ser han har M-tech 1 styling og liker trolig originallook mye. Og ellers tror jeg han holder seg mye innendørs da han heter Larsinnj og ikke Larsut 9 av 10 i nick fra meg
///FredriK.S Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 Larsinnj: Ut ifra nicket og bosted går jeg ut ifra at vi har med en skikkelig bygdekar som snakker bred trøndersk og liker å nyte ei kanne karsk i helga. Han ligger mye bredt og trenger derfor 325 og er av den typen som velger rå gammel bil kontra ny kjedelig bil Ser han har M-tech 1 styling og liker trolig originallook mye. Og ellers tror jeg han holder seg mye innendørs da han heter Larsinnj og ikke Larsut 9 av 10 i nick fra meg Hehe. Bra at denne tråden fortsatt lever.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå