Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
In nomine Patris et fillii et Spiritus Sancti. Lurer på om du ikke er katolsk prest? 10 poeng for originalt nick :D

Du har så rett! Ikke mange som vet det der ass! 8)

Stammer vel fra filmen, the boondock saints ? Eller tar jeg feil ? :P

Helt korrekt.. 8)

Skrevet
Citrus:Enten så er`n sur,eller så liker`n sitron(frukter),evt citrus rens(som er et genialt produkt).

Hvis nicket kommer fra citrus rens,og han er gla i å vaske ting,så gir jeg nicket 7/10.

Liker å vaske bilen, men ikke akkurat med citrusrens... :P

Skrevet
Ivanrogov:

Fan av gamle skip tipper jeg.

8/10 fordi at jeg også liker slike ting! :D

kremt kremt eg var neste som skulle bli vurdert

///mpower

ehm va skal jeg si??? ehm hehe.. denne karen som kjører bmw liker mpower :beer: , drømmer sikkert om en m5 :P nicke er veldig greit, forklarer det meste :)

7/10 gjir jeg ;)

Skrevet

Tja, hva skal man si om eriklepe.

Første 4 bokstavene vil jeg tippe er fornavnet Erik. Siste fire er jeg dog usikker på. Kan være etternavn? Jeg tar i allefall blindt sjansen på det.

Nicket er jo informativt hvis jeg har rett i etternavnet. Blir ikke enklere og bedre enn å ha navnet som nick.

Eneste jeg vil gi minus for må være manglende stor bokstav, samt mellomrom 8)

9/10

Skrevet

E30_Dale, var jo ganske så oppklarende det da. Du kjører nok e30, har en understrek for og skille mellom E30 og dale og heter dale til etternavn..

7:10 der..

Skrevet

vetu03, tro vell han er "vettu" og 03 er vell fordi han tror han da er vettu fordi han kjører 3 serie, men det tror jeg nok ikke :P

5/10

Skrevet

Morty999:

Han heter Morten, og tallene 999 snudd opp-ned blir jo djevelens nummer.

Mao. vil jeg tro han er en fartsdjevel som liker BMW og sjelden sier nei til en fest.

Skrevet
Morty999:

Han heter Morten, og tallene 999 snudd opp-ned blir jo djevelens nummer.

Mao. vil jeg tro han er en fartsdjevel som liker BMW og sjelden sier nei til en fest.

haha, jeg fester ALDRI :P

Skrevet
"haavard" Vil gjette at han heter haavard:)

Lite originalt men veldig enkelt å huske....

5/10

Tipper Vmaxx er en (kortvokst?)trønder med ett ønske om å senke alt med 4 hjul. Siden Vmaxx egentlig er ett senkesett.

6/10

Prøv en normalt høy nordlending med ønske om å fly... har ønske om å senke oxo, men bruker som regel Apex :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...