///MPower Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Ivanrogov: Fan av gamle skip tipper jeg. 8/10 fordi at jeg også liker slike ting! kremt kremt eg var neste som skulle bli vurdert
Spiritus Sancti Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 In nomine Patris et fillii et Spiritus Sancti. Lurer på om du ikke er katolsk prest? 10 poeng for originalt nick Du har så rett! Ikke mange som vet det der ass! Stammer vel fra filmen, the boondock saints ? Eller tar jeg feil ? Helt korrekt..
Citrus Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Citrus:Enten så er`n sur,eller så liker`n sitron(frukter),evt citrus rens(som er et genialt produkt).Hvis nicket kommer fra citrus rens,og han er gla i å vaske ting,så gir jeg nicket 7/10. Liker å vaske bilen, men ikke akkurat med citrusrens...
mrmpower Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Ivanrogov: Fan av gamle skip tipper jeg. 8/10 fordi at jeg også liker slike ting! kremt kremt eg var neste som skulle bli vurdert ///mpower ehm va skal jeg si??? ehm hehe.. denne karen som kjører bmw liker mpower , drømmer sikkert om en m5 nicke er veldig greit, forklarer det meste 7/10 gjir jeg
eriklepe Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 tipper bt320i har BlueTooth i sin 320i, derav nicket! Enten det, eller så liker han\hun svært godt BergensTidende og måtte bare ha det med i nicket! 5\10
Stephan.s Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Tja, hva skal man si om eriklepe. Første 4 bokstavene vil jeg tippe er fornavnet Erik. Siste fire er jeg dog usikker på. Kan være etternavn? Jeg tar i allefall blindt sjansen på det. Nicket er jo informativt hvis jeg har rett i etternavnet. Blir ikke enklere og bedre enn å ha navnet som nick. Eneste jeg vil gi minus for må være manglende stor bokstav, samt mellomrom 9/10
vetu03 Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 E30_Dale, var jo ganske så oppklarende det da. Du kjører nok e30, har en understrek for og skille mellom E30 og dale og heter dale til etternavn.. 7:10 der..
Morty999 Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 vetu03, tro vell han er "vettu" og 03 er vell fordi han tror han da er vettu fordi han kjører 3 serie, men det tror jeg nok ikke 5/10
Torek Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Morty999: Han heter Morten, og tallene 999 snudd opp-ned blir jo djevelens nummer. Mao. vil jeg tro han er en fartsdjevel som liker BMW og sjelden sier nei til en fest.
Lex-Talionis Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 ToreK : Regner med at du hater Tore K et eller anna Orginalt nick og pga du kjører fet bil så blir det 7/10
pkaill Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Orginalitet, virker som latin (?) er ikke sikker. 9/10
Morty999 Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Morty999:Han heter Morten, og tallene 999 snudd opp-ned blir jo djevelens nummer. Mao. vil jeg tro han er en fartsdjevel som liker BMW og sjelden sier nei til en fest. haha, jeg fester ALDRI
Vmaxx Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 "haavard" Vil gjette at han heter haavard:)Lite originalt men veldig enkelt å huske.... 5/10 Tipper Vmaxx er en (kortvokst?)trønder med ett ønske om å senke alt med 4 hjul. Siden Vmaxx egentlig er ett senkesett. 6/10 Prøv en normalt høy nordlending med ønske om å fly... har ønske om å senke oxo, men bruker som regel Apex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå