Gå til innhold

Knakelyd når jeg svinger når det er kaldt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter det har blitt kaldt nå, så kommer det en ganske høy knakelyd når jeg svinger på rattet. Den er der uansett (ikke når bilen har vært varm lenge) og er like fremtredene uansett hvor mye jeg svninger på hjulene..

Noen som har hatt lignende lyder? Ingenting som er feil, men lyden er ganske høy og rar. Har forresten skifta hele forstillinga i sommer. Det høres nesten ut som noe gummi som gnies bort i noe..

Irriterende..

Skrevet

Kan være fjørbeinslagera...... Litt vanskeleg når ein ikkje veit korleis lyden er.

Skrevet

har akkurat samme problem selv med en e46, søres ut som gummi som tar borti ja, selv om det ikke gjør det. men på min kommer det fra venstre side bak, håper noen har svaret på det her.

Skrevet

Men det er ganske høyt, og var ikke sånn i fjor. Nå har jeg skifta alt, og så kommer lyden..

Litt vanskelig å kjøre den inn på verksted og, for da forsvinner lyden i varmen.

Får se om jeg får tid i helga til å se på dette. For det er litt teit at bilen lager lyd når jeg svinger..

Som om det knaker i kaldt gummi..

Skrevet

Kan egentlig tenke meg til at det er noe sånt.. Men det er jo litt merkelig da hele fortillinga er ny..

Hvordan fikk du til å gjøre det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...