Anders_w Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 selger/bytter 17 RH felger i ac-schnizer look. 7.5x17. felgene er ikke strøøøkne men helt greie som vinterhjul. litt irr, flass og noe kantkjørt/hakk. men runde og fine, og avbalansert for fire dager siden:) dekkene er brukt en vinter. contiwintercontact 205/50r17 selges eller byttes i 15'' felger til 3serie (5x120) uten dekk med penger i mellom. kan godt være stålfelger. passer e36/e46. (passer også 5 serie med spacere) kunne tenkt meg 4500,- eller bud for dem ved rent salg. må helst hentes i skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Mener jeg har liggende 4 stk. stålfelger i 15" 5 x 120 med bra piggdekk. Skal sjekke i morra ettermiddag og gir deg da tilbakemelding Kan hende jeg får gjort det i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Var akkurat ute i hagebua for å sjekke, det var 15" stålfelger med bra piggdekk Nokian hakkapelita 195/65 - 15" Tok noen dårlige bilder med mobilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Jeg har liggende 15" Alu felger med litt slitte dekk. Rial 5 eika felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 har 4 stk 16" orginale bbs felger med 195 piggfrie goodyear dekker. Si ifra hvis det er intressant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 bumpdidoooo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 ser jo ut til at du har fått mange bytte forslag, men ingen som er aktuelle? du er med andre ord ute etter rent salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå