kawaman Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Det er Weitec senkesett,40/20. I virkeligheten er det ca 30mm foran og ca 15mm bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Meget pen E39! Har du montert hella lykter foran? Min far som kjøpte dem andre av tror jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Har bestillt Hella foran og bak,venter på at det skal bli sendt fra gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Flott bil! E39 som er tingen. Var selv å hentet meg en 520d touring 2001 mod. i tr.heim for ca 2 -3 mnd siden. er veldig fornøyd med den. Endelig fått på sommerhjulene (TSW Sakata 19" 8,5 forand og 9,5 eller 10 bak) Må få senk på den forand, å så må jeg få justert bak med tester (Nivåregulering). Har og Mfront og Mhekk under oppbygging. Fikk de fra karosseri avdelingen etter en skadet bil (Fordeler å jobbe på merke værksted) Ble litt mye om min bil dette.. Burde vel kanskje startet egen tråd.... Uansett god helg, å nyt finvære'et for de som har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå