Gå til innhold

BMW i GTA

Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vekker sykt minner når jeg ser de bildene! Blir mer gøy når man bytter til ordentlige biler ;) Forundrer meg ikke om det funker på PS3, der har man jo mye mer tilgang på ting enn på de andre PS'ene.

man kan jo ha os(operativ system) på ps3, så ville det ikke forundret meg om man kunne manipulere spillene også...

Er det noen som kjenner til noen brukende ps3 forum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan laste ned nye baner og nye våpen i et ps3 spill jeg har. så burde jo være mulig å bytte ut biler i gta4. så hviss noen vet noe sikker om det går ann så er det bare og si ifra. trenger no skikkelig bmw i gta4 også:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns gta er best på PS. lettere kontroller der. så hadde jo vært veldig bra om man kunne bytte ut biler der istede for og måtte ha det på pc. men pc er jo et bra alternaltiv såleng man kan bytte bilene:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GTA 4 var skuffende syns jeg, hadde vært fett med endringer av biler. Vil helst ikke tukle noe mer enn nødvendig på Ps3'en min etter som at den har vært 1 månde på service og ikke fått den tilbake enda, det vil jeg ikke oppleve igjen! Men hvis man har peil så skader det alldri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...