larserso Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Hei! Jeg vurderer å montere Defa WarmUp på bilen min. Har dere noen firma i Oslo som dere anbefaler til jobben? Pris skal jeg nok klare å finne ut av slik nogenlunde, men skulle gjerne hatt tips på hvem som er nøye og gjør god jobb. Da jeg fikk montert alarm så var det bl.a. oljemerker på ene dørhåndtaket og litt annet undøvendig søl som irriterer og vil gjerne unngå det igjen. Har dessuten veldig blandet erfaring med verksteder i Osloområdet... På forhånd takk for hjelpen!
Stonescream Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Er ikke så fryktelig vanskelig å montere dette selv. Når du har fått montert selve varmeelementet så er det å finne et hull i torpedoveggen du kan bruke. En liten lørdag og du har utretta mirakler. Monterte selv defa motorvarmer og kupevarmer på min bil,( e34 520), og største problemet var å få løsna dekselet som sto der varmeelementet skulle inn. Har ikke så mye erfaring med verksteder i Oslo. Eneste jeg har benytta meg av er det mekonomen verkstedet på storo rett ved ring 3 og den statoil stasjonen. Hadde bilen inne til EU fiksing der og de gjorde en grei jobb uten hverken store blundere eller annet, så de er nok kurrante nok.
larserso Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 Er kanskje ikke så vanskelig å gjøre selv. Men, ser Bilradiospesialisten skal ha 4500,- pluss ca 1000,- for varmer for pakka med fjernkontroll. G.H.Myhren i Oslo skal ha 6500,- for montering av denne pakka så da er det ikke så mye å spare på å gjøre det selv og like greit å sette bort til noen som har bedre peil enn meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå