e30 tic Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 fant en annonse av gammle bilen min på nettet idag. angrer fremdels på at jeg solgte med stolene som står i bilen. litt forandring.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2026635
Odd-M Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Forandringen var ikke til det bedre ser jeg...
wabby Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Mhm, er rart det der. Solgte en bil for noen år siden, hadde litt kontakt med selger for å se fremgang.... Desverre gikk det heller bakover... Startet å kutte i grillen og lagde en egen variant. Flyttet skiltet slik at det ble hull i fanger. Lakkerte deler på dashbordet og mer. Bilen ble bare værre og værre.... Til slutt fant jeg den på AutoDb i Trondheim for 6000,- ... huff...
eriklepe Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 hehe, så min gamle e36 cab på nett for ikke så lenge siden. den hadde fåt pålimt endel plastikk og lagt på seg 110000km. på 3 år!
Rayman Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 hehe, skal si det var blitt forandringer der gitt, sikker på det er samme bil da? samme skiltnr kanskje
e30 tic Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 hehe, skal si det var blitt forandringer der gitt, sikker på det er samme bil da? samme skiltnr kanskje rimelig sikker.. ser slitasjen på førersete er rimelig lik ennå. var jeg som satt inn stolene. han som kjøpte den av meg fikk lakket den blå også så det stemmer nok.
Hyggmaister Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Lagt merke til at de ruster med tida jeg
Lars89 Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 E30 er verdt gull for tida ser jeg . Skriker herje/spinnebil av hele bilen. Begge gamle bilene mine har fått et bedre "liv" etter jeg solgte de. Skal ikke så mye til men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå