Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke akkurat lett å få solgt deler når "Odd-M" ikke har avklart hvordan det gikk. Om han faktisk fikk fangeren han betalte for mener jeg... Er lov å tenke litt, trådstarter.

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

fangeren har han nok sikkert fått den ble sendt for en uke siden. men hvis folk er så skeptiske så fjerner jeg bare tingene igjen verre er det ikke vettu. at folk ikke har forståelse for andre mennesker er ikke lett å gjøre noe med så da får jeg selge tingene andre steder:)

Skrevet
fangeren har han nok sikkert fått den ble sendt for en uke siden. men hvis folk er så skeptiske så fjerner jeg bare tingene igjen verre er det ikke vettu. at folk ikke har forståelse for andre mennesker er ikke lett å gjøre noe med så da får jeg selge tingene andre steder:)

Du kan jo evt sjekke opp om kjøper har motatt fangeren da vet du!så slipper folk og være skeptisk

Skrevet

han var ikke pålogget forumet. men har nå sjekket opp sendingsnummer hos posten og fangeren var ankommet postkontor i dag kl 07.50 så fangeren har han fått.

Skrevet

Ikke vær så hårsår da. Jeg gav deg bare et lite råd. Litt lettere å få solgt deler når folk vet at du ikke er en svindler... Take it with ro, man!

Skrevet

Har du skinn-interiør?

Evt multifunksjons ratt?

Cd spiller?

pris på hver del av disse?

mye e39, de har bare ikke sett tråden :P

og btw: folk må ha forståelse for at du kom på sykehus.. hjelpe meg..

vi trenger ikke å være så negative..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...