Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden www.dekkonline.com er basert i Tyskland, selger de primært såkalte kontinentale vinterdekk - dette er dekk som kan være utmerkede i bystrøk eller i kystdistrikter, men kanskje ikke det ultimate for en norsk innlandsvinter. Vinterdekk som er laget primært for det nordiske markedet, og som er gjenganger som vinnere av NAFs vinterdekktester, har dekkonline mindre av.

Skrevet

Har kjøpt fra http://www.dekkonline.com og er veldig fornøyd. Konkurransedyktige på pris, og rask levering.

Sharif har jeg kuttet ut, etter en rekke dårlige erfaringer, flere selvopplevd, og flere opplevd av venner/kjente. På pris er de ikke så ille, men når det kommer til kunnskaper både mtp. anbefaling av dekk, og mtp. montering, er de ikke bra. (Basert på mine gjentatte opplevelser, sier ikke at det ikke jobber flinke folk på Sharif, men jeg har hvertfall til gode å møte noen).

Anbefaler ingen å bruke dem.

Skrevet
Uten å ha sjekket alle nettsjapper, så er nok Dekkonline en av de billigste :wink:

Hvordan er ordningen med å returnere dekk hvis dem er defekte/feil? Det faktum at jeg alltid vet at jeg kun trenger å komme tilbake til min lokale dekkpusher så blir det fiksa uten videre arbeid er hovedgrunnen til at ikke enda har kjøpt ordinære dekk over nettet. Så skal de jo legges om også, og det koster noen kr. Og da er differansen i regnestykket mitt nesten borte.

Skrevet
Hvordan er ordningen med å returnere dekk hvis dem er defekte/feil?

Det kan jeg ikke svare deg på oddis. Har kun handlet fra de en gang, og da med uten noen som helst problemer. Og kommer helt klart til å handle fra de neste gang jeg skal ha dekk, sparer fort endel lapper når man skal ha litt kraftige 18- 19" dekk :) .

Skrevet

Takker for svar. :)

Ja må nesten høre på lokal sjappe også for å se hva dem har å tilby av pris på vinterdekk. Også er det jo lettere hvis det skulle være noe feil med produktet hvis man kjøper fra lokal forhandler :)

Skrevet
Uten å ha sjekket alle nettsjapper, så er nok Dekkonline en av de billigste :wink:

Hvordan er ordningen med å returnere dekk hvis dem er defekte/feil? Det faktum at jeg alltid vet at jeg kun trenger å komme tilbake til min lokale dekkpusher så blir det fiksa uten videre arbeid er hovedgrunnen til at ikke enda har kjøpt ordinære dekk over nettet. Så skal de jo legges om også, og det koster noen kr. Og da er differansen i regnestykket mitt nesten borte.

l

Tja. Jeg kjøpte nye sommerdekk fra Dekkonline til diesellokomotivet i høst. Etter at jeg hadde betalt for omlegging satt jeg igjen med 3000,- sparte kroner på ett sett kontra å skulle ha kjøpt hos lokale pushere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...