Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

repost, men ja den er veldig fin, dog en smule dyr for kilometerstanden synes jeg....personlig hadde jeg nok heller prøvd å finne noe i tyskland med under 150 på tellern...

Skrevet
repost, men ja den er veldig fin, dog en smule dyr for kilometerstanden synes jeg....personlig hadde jeg nok heller prøvd å finne noe i tyskland med under 150 på tellern...

Biler som det der skal kjøres og nytes kvar meter for meter :) Men eg hadde nok vert litt redd for å ta den ut på veien sjølv :S

Skrevet

Vil i grunn ikke si den var spesielt dyr, det er et utrolig pent eksemplar av en bil bygd i lite antall.

Disse vokser ikke akkurat på trær og er heller ikke lett å finne i tyskland.

Skrevet

men viss du tenker på kor sjelden den bilen der er så er ikkje prisen så ille. Kan bare tenke på ein e30 325 for ein like strøken cab så må du ut med glat 80 tusen. og 325 cab er langt i fra sjelden au. Viss du kjøper ein slik bil så har du ein spesiel bil som du garanter at ingen andre i gata har. Og den bilen der er ein antusiast bil.

Skrevet

den er jo mye mer sjelden enn en e30 M3, og enkelte M3'er ligger jo der oppe (++) i pris. :wink:

I tillegg vil jeg si at denne er ytelsesmessig på linje med en e30 M3, dog kanskje ikke på bane.

Skrevet

Synes heller ikke prisen var så ille, egentlig. Litt høy kilometer, men den er nok så godt holdt at det har nok liten praktisk betydning. Tror jeg hadde blitt konge på bimmerstreff i Trondheim med denne perlen :lol:

Skrevet
den er jo mye mer sjelden enn en e30 M3, og enkelte M3'er ligger jo der oppe (++) i pris. :wink:

I tillegg vil jeg si at denne er ytelsesmessig på linje med en e30 M3, dog kanskje ikke på bane.

Det er no greit, men den er langt i fra så pen/rå som ein M3 da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...