///Mysild Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 tenker du fra parkstrømmen til inverterstrømmen? klippe og sette på kabelsko er det enkleste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 BTW!!!! selv om lyset ikke funker, skal de ligge med strøm på i opptil 30 min, slik at de evt kan ettertenne... 1 av mine streiket også, men lot den "gløde" så kom den etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 Takk for tips! skal prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Ringene til umnitza.com har iaf god kvalitet og passform... CCFL lyser bra, også i dagslys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 fått montert ringene idag! ble gromt! fikk forresten ny ring uten spørsmå hos gs bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Tok et kjapt bilde med mobilen, ble greit fornøyd! Så kan anbefale ringene fra GS bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Har du noen bilder av hvordan du koblet opp ringene? Måtte du klippe i det orginale ledningsnettet for å få det til til slutt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 ja, klippe parklyset og sette på de andre... ligger en diy til e36, samme greia... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 Har du noen bilder av hvordan du koblet opp ringene? Måtte du klippe i det orginale ledningsnettet for å få det til til slutt eller? Klippet parklysledningene og brukte kabelsko for å koble sammen ledningene, egentlig ganske enkelt.. Vil du må med de gamle parklysa igjen er det jo bare å koble de på igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Jeg stakk faktisk bare ledningspolene direkte inn i sokkelen for parklys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 jeg stakk også ledningene inn i sokkelen til orginalpærene. og orginal lysene lyser bak lyktene ennå. så får jeg no problem tar det 5 sek og sette de i orginal stand igjen. og annbefaler igjen ringene fra biltema. de er billige. og er du ikke fornøyd tapte du ikke mer enn 499.- og du kan kanskje selge de til omtrent samme pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 jeg stakk også ledningene inn i sokkelen til orginalpærene. og orginal lysene lyser bak lyktene ennå. så får jeg no problem tar det 5 sek og sette de i orginal stand igjen.og annbefaler igjen ringene fra biltema. de er billige. og er du ikke fornøyd tapte du ikke mer enn 499.- og du kan kanskje selge de til omtrent samme pris hvorfor da ikke kjøpe de på norvatio med garanti og diverse for 500 spørr nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå