Gå til innhold

Anbefaling av Angel eyes ettermonteringsringer for e46?

ruberhai
 Share

Anbefalte innlegg

Som topicen sier, noen som har tips til noen gode Angel Eyes ettermonteringsringer for e46?

Tenker på noe som skal lyse bra både på dagtid og på kvelden.

Har til en opplysning orginal xenon i lyktene, og blir vel at jeg setter inn 6000k pærer i lyktene snart.

Tenkte litt på det kittet de har på GS-bildeler, noen erfaringer om det?

Takker for svar 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har Biltema sine ringer, og de lyser helt fint når det er lyst.

Ringene fra Biltema er såvidt jeg kan se identiske med de som selges de fleste steder.

slenger meg på den. strålende fornøyd med mine. sjøbuse her på forumet har de på sin e38, og såvidt jeg kan huske så er han strålende fornøyd med de også...

de lyser bra, og gir samme farven som på 6000k xenon kit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar folkens!

Har vært å bestilt meg ringene på GS bildeler nå så får håpe dette blir bra! :)

Anngående lyset på ringene, går dette på parklyspærene eller kommer lyset fra ringene?

lyset kommer fra ringene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg bare koblet angeleyesene inn på pluggen til parklyskontakten. Pæra til parklyset med holder sitter der fortsatt slik at det ikke kommer fukt og dogg og dritt inn der :)

Også blir det enkelt å koble ut angel eyes og på vanlige parklys om jeg skulle møte på et vrangt Statens vrangvesen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg bare koblet angeleyesene inn på pluggen til parklyskontakten. Pæra til parklyset med holder sitter der fortsatt slik at det ikke kommer fukt og dogg og dritt inn der :)

Også blir det enkelt å koble ut angel eyes og på vanlige parklys om jeg skulle møte på et vrangt Statens vrangvesen ;-)

Jeg har gjort akkurat det samme. Ingen feilmeldinger eller problemer har dukket opp i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Biltema sine ringer, og de lyser helt fint når det er lyst.

Ringene fra Biltema er såvidt jeg kan se identiske med de som selges de fleste steder.

slenger meg på den. strålende fornøyd med mine. sjøbuse her på forumet har de på sin e38, og såvidt jeg kan huske så er han strålende fornøyd med de også...

de lyser bra, og gir samme farven som på 6000k xenon kit...

jeg er veldig fornøyd med biltema ringene mine ja. og de kostet ikke så mye. er verdt og prøve.

bilde av min bil med ringer og 6000K xenon i grøftlysa

hnweki2g02wvpnd637f5.jpg

info om biltema ringene kan du se i linken.

http://www.biltema.no/products/product. ... mId=136431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes genialt ut! Men blir vel stygt om pæra i parklyset lyser i tilegg til ringene da pæra fortsatt står der eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...