ruberhai Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Som topicen sier, noen som har tips til noen gode Angel Eyes ettermonteringsringer for e46? Tenker på noe som skal lyse bra både på dagtid og på kvelden. Har til en opplysning orginal xenon i lyktene, og blir vel at jeg setter inn 6000k pærer i lyktene snart. Tenkte litt på det kittet de har på GS-bildeler, noen erfaringer om det? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 slenger meg på denne jeg også, lurer på det samme, har bare ikke xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Jeg har kitet til GS bildeler! Utrolig fornøyd med det jeg så jeg kan anbefale det på det varmeste. Se bilder i tråden om bilen min! (link i signatur) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Jeg har Biltema sine ringer, og de lyser helt fint når det er lyst. Ringene fra Biltema er såvidt jeg kan se identiske med de som selges de fleste steder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Jeg har Biltema sine ringer, og de lyser helt fint når det er lyst.Ringene fra Biltema er såvidt jeg kan se identiske med de som selges de fleste steder. slenger meg på den. strålende fornøyd med mine. sjøbuse her på forumet har de på sin e38, og såvidt jeg kan huske så er han strålende fornøyd med de også... de lyser bra, og gir samme farven som på 6000k xenon kit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Kjøpte på ebay. Knallbra sett. 73 dollar levert hjem på døren. Biltema sine ringer passa ikke på min E46 med Xenon linse de ble alt for store Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 Takk for svar folkens! Har vært å bestilt meg ringene på GS bildeler nå så får håpe dette blir bra! Anngående lyset på ringene, går dette på parklyspærene eller kommer lyset fra ringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Takk for svar folkens!Har vært å bestilt meg ringene på GS bildeler nå så får håpe dette blir bra! Anngående lyset på ringene, går dette på parklyspærene eller kommer lyset fra ringene? lyset kommer fra ringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Jeg har fra GS Tror beste måten å gjøre det på er å hente strøm fra parklys kontakten og fjerner det eksisterende parklyset.. Det ligger en DIY her på forumet ett sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Selv har jeg bare koblet angeleyesene inn på pluggen til parklyskontakten. Pæra til parklyset med holder sitter der fortsatt slik at det ikke kommer fukt og dogg og dritt inn der Også blir det enkelt å koble ut angel eyes og på vanlige parklys om jeg skulle møte på et vrangt Statens vrangvesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Selv har jeg bare koblet angeleyesene inn på pluggen til parklyskontakten. Pæra til parklyset med holder sitter der fortsatt slik at det ikke kommer fukt og dogg og dritt inn der Også blir det enkelt å koble ut angel eyes og på vanlige parklys om jeg skulle møte på et vrangt Statens vrangvesen Jeg har gjort akkurat det samme. Ingen feilmeldinger eller problemer har dukket opp i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 fornøyd med biltema sine jeg enkelt å montere og fornøyd med resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Jeg har Biltema sine ringer, og de lyser helt fint når det er lyst.Ringene fra Biltema er såvidt jeg kan se identiske med de som selges de fleste steder. slenger meg på den. strålende fornøyd med mine. sjøbuse her på forumet har de på sin e38, og såvidt jeg kan huske så er han strålende fornøyd med de også... de lyser bra, og gir samme farven som på 6000k xenon kit... jeg er veldig fornøyd med biltema ringene mine ja. og de kostet ikke så mye. er verdt og prøve. bilde av min bil med ringer og 6000K xenon i grøftlysa info om biltema ringene kan du se i linken. http://www.biltema.no/products/product. ... mId=136431 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop.no Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Synes de jeg selger er bra jeg da Litt dyrere enn biltema, men tror de kansje også fungerer bedre? http://autoshineshop.no/catalog/product ... c3noeb6ua0 500kr til bimmers brukere Sorry hvis jeg ikke har lov til å reklamere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 Selv har jeg bare koblet angeleyesene inn på pluggen til parklyskontakten. Pæra til parklyset med holder sitter der fortsatt slik at det ikke kommer fukt og dogg og dritt inn der Også blir det enkelt å koble ut angel eyes og på vanlige parklys om jeg skulle møte på et vrangt Statens vrangvesen Dette hørtes genialt ut! Men blir vel stygt om pæra i parklyset lyser i tilegg til ringene da pæra fortsatt står der eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå