corex Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Blir litt forvirra her. Her letet mye på nett (inkl posten øverst på dette forumet) etter hvilke høytaler størrelse som faktisk passer i en E46 uten modifisering. Skal bytte for og bak. Er det 13cm eller 16cm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Jeg har lest at det er 6,25" i diverste tråder, uten at jeg kan bekrefte dette. Dette blir vel påpekt i tråden øverst også om jeg ikke husker helt feil? 6,25" = 15,875 cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Kan bekrefte at 6.5" passer i hattehylla da jeg har installert dette selv Standard er det 6.25" foran og bak.. Tror du kan installere slim 6.5" foran, men dette kan jeg ikke bekrefte enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysti1990 Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 det er nok 6.25"... for jeg kjøpte 6.9" og de var litt for store både foran og bak:P men vær forsiktig når du åpner dørtrekket.. er følsom airbag der:P det er letvint og bytte i hatthylla:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corex Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 Takker så mye for svar her . Har dere kanskje noen komponent sett å anbefale samtidig. Tenkte pris opp til 1200,- pr sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Skal mye til for at det skjer noe med den airbagen. Den er hvertfall ikke følsom. Anbefaling fra meg. http://www.iceaudio.no/index.php?func=v ... 7fba6cad49 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corex Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 Har sett på de allerede. Bra noen andre anbefaler de også. Takker igjen for hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Focal, Hertz, MBQuart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Jeg kjøpte adapter ringe til hatthyllen, monterte da noen 6,5" jeg hadde liggende, passer perfekt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå