Gå til innhold

Alpina 17" felger selges 4000 eller byttes i ps3 med sp

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hei ble desverre så jeg kjøpte de asa 18" jeg fikk tilbud om, men må inrømme at jeg fortsatt har veldig lyst på felgene du har. men ser du skriver bytte forslag. hva er du interesert i innbytte? felger? deler? bilstereo? radiostyrt?

Skrevet

joda var en som ga et bud på 7000 kr men har prøvd og få tak i han men han har aldri svart meg.

selger de ikke under 5500 kr er jo tross alt orginal vare det er snakk om her ;)

Skrevet

hvordan er dekkene som står på? vet du om de passer e39 touring?

jeg bor i kr.sund, hvordan blir det å få sendt de? har du evt mulighet til å litt imot for levering?

• 3 weeks later...
Skrevet

bumper igjen :)

vanskelig det var og få solgt disse da?

5000 kr for org alpina felger med alle senter koppene og nøkel komplett er vel ike så dyrt?

Skrevet
bumper igjen :)

vanskelig det var og få solgt disse da?

5000 kr for org alpina felger med alle senter koppene og nøkel komplett er vel ike så dyrt?

prisen er ikke gærdi den egentlig. Mange er vel som meg tenker jeg, syns 17 er for lite til å være sommer felger, vil heller ha 18 eller 19.

Driver å leter etter 17" felger om dagen jeg, men skal bare ha billige felger til bane bruk...

Skrevet
Hei

Du har ikke bilder av felgene på bilen? Skal ikke tilfeldigvis til Romsdalen i jula?

snes

hei

desverre har jeg ikke bilder av disse på bilen min :\

skal desverre ikke til romsdalen i jula heller:(

stian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...