mrmpower Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 hei hei er det noen av dere som har fått det nye gatebil bladet i posten?? har hørt at det er et "stort" bilde av bilen min i det nyeste gatebil bladet klarer noen å laste opp bilde hit??? eller er det noen som vet vor lenge jeg må vente til det nye bladet kommer ut??? bilde har vore veldig artig
BreitBau Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 10. November.. Mange legger det ut fredag.. De får det hvertfall fredag..
mrmpower Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 så lenge å vente hehe, en kompis ringte meg ista, og sa at han hadde fått det i posten, men han bor ett stykke unna meg, så jeg orker ikke å ta turen
Marius2002 Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 så lenge å vente hehe, en kompis ringte meg ista, og sa at han hadde fått det i posten, men han bor ett stykke unna meg, så jeg orker ikke å ta turen De som abonnerer bruker vanligvis å få slikt noen dager før det kommer ut i butikken...
mrmpower Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 så lenge å vente hehe, en kompis ringte meg ista, og sa at han hadde fått det i posten, men han bor ett stykke unna meg, så jeg orker ikke å ta turen De som abonnerer bruker vanligvis å få slikt noen dagen før det kommer ut i butikken... stemmer det
H_c Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 fikk det i posten i dag ja! hvilken bil er det snakk om?
mrmpower Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 skal være en blå e36, som står å "burner" har på meg en cowboy hatt, å driftebrillene mine ;D
mrmpower Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 Sånne ting er moro sånt liker vi ja
mrmpower Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 hehe, dette var gøy ja fikk ett smil når jeg så bilde ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå