525i1991 Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Jeg har kjøpt nye foringer bak, med klemmer på indre foringer og hele greia. (2`erfeil på eu) nå viser det seg at problemet er at festet til klemmene på de indre foringene er helt opprustet, og det må sveises. noen som har noen triks der? vanskelig å komme til osv? dette gjelder en 1987 Bmw 325ix e30. Hvor mye tror dere ett verksted ville ha tatt for dette i tilfelle jeg ikke gidder selv?
Yngvejos Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Er det hullet i ramma som er ødelagt? Slik løste jeg det. Beslagene ble kjøpt på www.bmw2002.com
525i1991 Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 Jepp. Den der ja yngvejos, skal vurdere den der. Fant ut idag at festet til den orginale klemma var rusta bare i øverkant så kan kanskje sveise på en slags pinne der som erstatter der det har rusta igjennom
525i1991 Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 Foringene til krengestaget du mener? Foringer på stabstag bak fikk jeg på eu, men tror vi snakker om samme stag ja
525i1991 Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 Jepp. Den der ja yngvejos, skal vurdere den der. Fant ut idag at festet til den orginale klemma var rusta bare i øverkant så kan kanskje sveise på en slags pinne der som erstatter der det har rusta igjennom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå