Gå til innhold

GameStop Gavekort på verdi av 1200,- SOLGT kan slettes

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Dette er grunnen til at jeg egentlig hater å legge ut ting på bimmers.....

joda er enig i det.MEN denne var vel noe morsom da.."noen som vil kjøpe en tusenlapp for 1000kr her inkl. frakt" :lol: er liksom ingen poeng liksom

Skrevet

På GameStop i Bergen selger de jo brukte Xbox 360-konsoller til 1600 kr... Stikk og kjøp en sånn for gavekortet, pluss litt, og legg den ut til salgs her istedet... Lettere det :P

Skrevet
På GameStop i Bergen selger de jo brukte Xbox 360-konsoller til 1600 kr... Stikk og kjøp en sånn for gavekortet, pluss litt, og legg den ut til salgs her istedet... Lettere det :P

elkjop.no har xbox360 m to spill til 1000 kroner :P

Skrevet

elkjop.no har xbox360 m to spill til 1000 kroner :P

Arcade-edition ja, men GameStop har den saken med harddisk... :P

Skrevet

Apropos! Fikk endelig ork til å hive opp surroundhøyttalere på veggene her i dag. Call of duty fikk en helt ny dimensjon! Nå hører jeg snikmordere og det som værre er før de kverker meg! Innimellom! :D

Skrevet
Han har jo ett gavekort på 1200,- som han skal ha 1200,- for.

Sier seg selv at tråden blir pepret med svada da.

beklager, my mistake. trodde det var snakk om en budrunde på hærligheten... ja da er det jo en smule spesielt ja...

Skrevet

det var da veldig til pepper jeg skulle få...

:shock:

men jeg kan jo også kjøpe noe som noen er på jakt etter for det gavekortet...

da er det kansje ikke like dumt som å kjøpe gavekortet

men vil bare si takk for at folket stakk innom,

har ikke har så stor aktivitet på en tråd jeg har laget før...

så det var litt gøy. ;) thnx

Skrevet
Du har ikke en 100lapp å selge for ehh.. 2 femtilapper og da? Ser for meg at du har en lysende businessfremtid!

Jeg byr 5 tyve-kroninger! Eventuelt 10 ti-kroninger, men da må jeg i banken først 8)

Skrevet

latterlig tråd...! mye piss, og trådstarter, du skulle kanksje skrevet at du var mer interresert i penger, enn å kjøpe spill for dem, da hadde det nok blitt litt annderledes... hehe...

MEN ettersom budrunden synker, så kan du heller betale meg for å ta imot :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...