Nytern Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Det er en start Ser for meg at det fort blir nærmere 1000lappen å sende de. 3000kr blir litt lite for hjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Opp med seg, jeg ønsker meg ståliser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 du har jo budet mitt da! må da være nok til å få seg stålfelger! forskuddsbetaler selfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Synes det er litt snaut mtp at frakt lett koster 1000lappen. 3000,- for 8" og 9"x17 felger, strøkne sådan med lovlige vinterhjul blir litt lite Takk for budet ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 Opp og stå. Papa needs some flashy steel rims! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan89 Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 hvor er det du bor hen a? redd det blir litt langt å kjøre for å hente, men kan jo hende fra notodden i telemark så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 Heihei! Jeg bor på Tynset i Hedmark. Kunne seff ha kjørt et stykke i møte hvis det hadde blitt aktuelt.. Jeg har en supergrom Combo som er snill på drivstoffet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan89 Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 hm. får se om de ikke er solgt og hvor mye jeg får i lønning til torsdagen. så kanskje jeg får en kompis a meg te å kjøre meg. vanskelig å kjøre uten motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Opp med seg! 3000,- kan vel kalles et vårkupp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Eg kan væra interessert, men da må du ta mine vinterfelger i innbytte. Det er 7x15 alufelger. (5 eika) Står på hakkapelita 4 piggdekk. Dekka er slitte etter 3 sesonger og bør nok byttes. Felgene passer selfølgeligt på din bil. (eg bruker senterringer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Heihei! Det er nok ikke aktuelt. Jeg har fått tak i vinterhjul på ståliser. Nå vil jeg kun selge- 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Ok. Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Tusentakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Heisann, Passer disse på en e36 4cyl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Heihei! Nei, innpresset blir nok feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå