Martin-D Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Skikkelig blank i krommen der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 her er bilde av min fra denne sesongen. er under komplett m3 forvandling nå! Den blien der er bare så riktig! Synes nesten det er synd at du bygger om til M3 utseende på den. Men Futura hjula og den motor er det ikke langt unna min drømme-e30. Lyktelistene hadde jeg lagt i søpla der de hører hjemme da Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Takk skal du ha. Er enig med deg att den var meget riktig der med futura hjula ja:D Bara så jævli synd att det ikke er plass til bremser inni dem.Så di måtte vike for k-sport bremsene desverre. Tror den blir bra med m3 utsende og jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Utapå og inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Takk skal du ha. Er enig med deg att den var meget riktig der med futura hjula ja:D Bara så jævli synd att det ikke er plass til bremser inni dem.Så di måtte vike for k-sport bremsene desverre. Tror den blir bra med m3 utsende og jeg. Klart det blir bra med M3 utseende, det er jo rått det, men når det klaffer så bra med hjul, senk og farge som denne så er en smal-kaross skikkelig feit også! Synd at du ikke kunne bruke futura sammen med store bremser, men du klarer sikkert å få tak i noe annet gromt til den reale faceliften bilen gjennomgår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trd Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Vertfall heilt sikkert at da e mange strøkne flotte e30'a her te lands! Får nestn ta å legga ut nokon bilde av dei to e30'ane mine! 320i og 327i. Ikkje at dei e so strøkne då akkurat, men håpa no den eine blir da ettekvart vertfall Den øverste (den grønne) 320en e te salgs frå våren av.. Just so u know Har btw prosjekttråd på 2.7en! Check it out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 her er bilde av min fra denne sesongen. er under komplett m3 forvandling nå! Wow, denne er min favoritt Litt av en motor du har også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Noen som gidder å kommentere min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 her er min 325 ix 87 mod preface. vinterdekk og felg på her som dere ser. nå har jeg annskaffet bakrutesenker og gule frontlys. baklyktene er orginalt sotede hella lykter:P den hvite er BMW_Jørg1 her på forumet sin Den i midta er Andros her på forumet sin og den til høyre er da min igjen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Her er min 325 cab fra 86 Blir nok mest sannsynlig m-tech1 på denne til sommeren. Ligger iallefall klar i garasjen hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Noen som gidder å kommentere min? Veldig fin E30 det der! Tøffe og spesielle M3 stoler. Det eneste jeg absolutt ikke likte var den rundingen du styrer bilen med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Noen som gidder å kommentere min? Veldig fin E30 det der! Tøffe og spesielle M3 stoler. Det eneste jeg absolutt ikke likte var den rundingen du styrer bilen med Hjertelig takk Torek! Hehe, har fått kommentert rattet før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 den hvite er BMW_Jørg1 her på forumet sin Den i midta er Andros her på forumet sin og den til høyre er da min igjen;) Oh, gleder meg til å få M-tech2 fronten igjen! infinity sideskjørt og M-tech2 vinge venter på lakkering og montering:) så blir det en runde autosol på B1 felgene..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Her er min 325 cab fra 86Blir nok mest sannsynlig m-tech1 på denne til sommeren. Ligger iallefall klar i garasjen hjemme Siden dette er en ris og ros tråd.. så får du ris for de baklyktene. ellers så såg den bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Takk skal du ha Larsegutt hehe! Ikke noe annet enn forventet det Godt at ikke alle er like. Hadde blitt kjedelig da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå