Gå til innhold

Legg ut bilder av din e30 og få ROS & Ris

heltn
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper å få min slik. :P

Kødder du? Får jo huet inn i hjulbuen der..

Blæh, er drittlei overstyla plast e30'er. Men man har da heldigvis hver sin smak :wink:

Er jo bare en tegning det da. XD

Tror ikke du får huet inn her da, men er låv og prøve. :P

j8bru3ede1o4mfxnacn8.jpg

v6xf4siavh7t6bwu8xau.jpg

Er da ikke overstylet. :P Men hver sin smak. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 325 turbo. Har vært en del oppgraderinger siden bildene ble tatt. Bremset 416whp.

I ettertid har den fått nytt viPEC sprut, MSD WS tenning, 3" eksos fra turbo med 1 potte, ny større turbonetics T4 0.84 puls splitt turbo. 2 stk turbonetics evo wg++++++++++

I vinter blir det nye pumper og går over til e85.

M5 diff, ZF tds kasse, e36 328 mellomaksel, custom svinghjul, 240mm M5 lamell + 765 trykkplate. Hele bilen er rustsveiset, motor byggd med smidde biter, balansert og vektjustert, topp portet og allt nytt med Enem Z45 kam. Siemens deka 788cc dyser++++++++++++++

Aaaaaallt for mye å skrive. Deler for ca 200.000.

bafzd2ivwx7ww4olqkg4.jpg

6t06wi7mn1x9wjdh3q9q.jpg

t1rohww85k5mwaociuw9.jpg

q8kx5qpad21j7vs7rag9.jpg

wgrz96yeue895ggt8691.jpg

8p6hjif3vdpt0ds2fi8o.jpg

9odpaqt5tf28zf3zeqbe.jpg

n4dfqxnubncgqpatudee.jpg

t0fno6n0a2hr5dh1uysq.jpg

d9va40g81zz11e9p5xbn.jpg

tlqxbbw65nohvtdaru76.jpg

1i8vlv8n75av6tps0fhp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist eg hadde prøvd å teikne nokke slikt hadde eg nokk endt opp med nokke som er meir firkanta, lengre og høgre enn en volvo.

Mest sansynleg uten dempere og hjul som tar ny verdens rekord i balansering hoss dekk verksteda.

Hadde nokk og fått eksos som ser ut som en lang grisehale.

Iallefall i følge Frode_E30 :)

JA eg er dårleg til å teikne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ess10: Hvorfor vil du den skal bli som på tegninga når den ble myye bedre på bildene?

Når jeg sier at jeg vil ha den som på tegningen så mener jeg styingen som er på bildet da. :P Min skal vel bli noe slikt. Bare svart, og med en annen spoiler.

n4upumvsum31mzuw8mc3.jpg

Skal ha på denne spoileren.

538mxg8ebfd19c90nzjs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ess10: Aha ja. Jeg skulle egentlig ha m3 vinge med flaps på min, men etter mye om og men og overtaling fra diverse kompiser har jeg innsett at den blir mer clean og diskree uten vinge. Kunne eventuellt hatt en liten flapp som er på den hvite du har bilde av.

Vet ikke hvor gammel du er men da jeg var 18 var det kult med store fangere og vinge osv.. Men har på en måte vokst det fra meg og endret smak til litt mer clean og original.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ess10: Aha ja. Jeg skulle egentlig ha m3 vinge med flaps på min, men etter mye om og men og overtaling fra diverse kompiser har jeg innsett at den blir mer clean og diskree uten vinge. Kunne eventuellt hatt en liten flapp som er på den hvite du har bilde av.

Vet ikke hvor gammel du er men da jeg var 18 var det kult med store fangere og vinge osv.. Men har på en måte vokst det fra meg og endret smak til litt mer clean og original.

Jeg er 17 år.:P Er vel sant at man vokser det av seg. Men må da si det er mange som er en god del verre enn meg når det gjelder slike ting med overstyling. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fysjameg.. blir jo verre enn min, om det i det heletatt er mulig.

Til informasjon er Mercedes dyrere enn BMW, så signaturen din er litt paradoksal.

Blir neppe verre en din. :P

Er jo bare for morro skyld det som står i signaturen. Mener ikke så mye med det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...