JulianS Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Frode_e30: Siden du kan kritisere skal jeg det å Hva skal du med så mye pulver når du ikke har bremser til halvparten? mulig jeg tar feil da ser bare det er fire bolt, men fin bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Frode_e30: Siden du kan kritisere skal jeg det å Hva skal du med så mye pulver når du ikke har bremser til halvparten? mulig jeg tar feil da ser bare det er fire bolt, men fin bil da Hehe, nice try Vil ikke kalle PPF sitt 4 pot Brembo big brake kit for noe tull jeg. Bak har jeg ventilerte zimmermann skiver og spesialbestilte EBC yellowstuff klosser. Har fin bremsebalanse og den er helt sykt tight på bremsa, har heller aldri hatt fading på bremsa. Jeg får aldri ros jeg siden jeg som regel kun riser siden jeg er så kresen. Men en pen, lav, gjennomført og ikke overdreven e30 vil få myye ros fra meg! Har prøvd så godt jeg kan å få min pen og ikke overdreven, så takk for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 stor motor framfor bra bremser/understell, om det er kabba fjærer eller justerbart er meg likegyldig, så lenge det spinner..men nok off topic. Den til frode_e30 er noe av det mest perfekte jeg har sett av e30, ordentlig gjennomført. Endeløst mye penere enn disse andre plastikkracerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Vil ha litt ris og ros jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 knallflott bil Jonas! Brock b1 er helt rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Her er bilder av mine biler 325i 318is - ikke helt ferdig enda som man kanskje ser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Takker Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Greit Frode, der var respekten på topp igjen Kan ikke fordra f.eks. 325cab med turbo, tillegssprut, tenningsbank og neger-rieger samt originale bremser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 stor motor framfor bra bremser/understell, om det er kabba fjærer eller justerbart er meg likegyldig, så lenge det spinner..men nok off topic.Den til frode_e30 er noe av det mest perfekte jeg har sett av e30, ordentlig gjennomført. Endeløst mye penere enn disse andre plastikkracerne. Stor takk Har hatt 13 e30'er, men denne har jeg lagt sjela i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Greit Frode, der var respekten på topp igjen Kan ikke fordra f.eks. 325cab med turbo, tillegssprut, tenningsbank og neger-rieger samt originale bremser Det var faktisk slik jeg begynte, med tilleggs sprut og tenningsbank. Men det er et par motorer siden nå.. Men ikke slik neger-rieger som du sier. Har forresten 60/40 apex senk, poly foringer i hele understellet og gule koni dempere. Skikkelig stab-stag kit fra H&R er også å plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Bare_egil: Den 325'en din var pen! Men den er litt vanskelig å få pen i gjulbuene siden facelift modellen har 2cm lavere hjulbue bak enn pre-face. Hvilken senk har du? E30 pre-face med 60/40 senk ligger helt 100% likt i hjulbuene forran og bak, det syns jeg er meget viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Bare_egil: Den 325'en din var pen! Men den er litt vanskelig å få pen i gjulbuene siden facelift modellen har 2cm lavere hjulbue bak enn pre-face. Hvilken senk har du? E30 pre-face med 60/40 senk ligger helt 100% likt i hjulbuene forran og bak, det syns jeg er meget viktig! takk takk, nå juger jo bildet en del, er ikke veldig fin i lakken. er faktisk litt usikker på hva slags senk det er egentlig. Men har satt på apex fjører bak etter at dette bildet er tatt, så den er litt lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Ris og ros? Bilen er ikke helt ferdig på dette bilde da:p 325 iX: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 jeg driter i åssen det ser ut med tanke på senking, så lenge jeg får den riktige balansen i bilen jeg vil ha har ikke justerbart for å senke den pen Men vi har alle begynt i det små ? med feite potter å panserlåser på panseret f.eks. men det går som regel bra, de fleste kommer inn på original styling osv med åra Men jeg synes det er litt kult å ha en mtech 2 bil som ikke har digre felger og tyskerstuk og fram med pusseskinnet så fort det er et fettmerke i lakken liker å ha en bil som er fin men ikke 110% strøken sånn at jeg kan bruke den som en e30 skal brukes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Vil ha litt ris og ros jeg å Ros: Rød, lav E30 med breie felger er meget pent Ser ut til å være pen i lakken også(?) Ris: Hater E36 M3 sideskjørt på annet enn nettopp E36, det samme gjelder vel speilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå