Mikael-B Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 etter mye tid å penger, ser den slik ut nå. ennå ikke helt ferdig, men kommer seg Nylakkert? Deilig med masse vaskeriper allerede tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 E30 M-tec2 M20 3,2 Dbilas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 etter mye tid å penger, ser den slik ut nå. ennå ikke helt ferdig, men kommer seg Nylakkert? Deilig med masse vaskeriper allerede tenker jeg er ikke vaskeriper;) er bare støv å møkk på bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 E30 M-tec2 M20 3,2 Dbilas utrolig deilig bil<3<3<3 så ekstremt bra ut til å være 4dørs (så det faktisk ikke før etterpå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Finnes det noe lydklipp av bilen din Pitstop? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Finnes det noe lydklipp av bilen din Pitstop? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Min gamle som jeg solgte til en god kompis av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Her er en til Vanskelig å få frem lyden på film, men den er grom Er vel denne filmen lyden kommer best frem i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Pitstop: Var du på Våler? Stod ved sida av ein 325 turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Denne bilen har bare vært på 1 treff, å det var mai treffet i molde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Denne bilen har bare vært på 1 treff, å det var mai treffet i molde Ok Da var det berre ein som ligna Eksakt samme felgar osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Denne bilen har bare vært på 1 treff, å det var mai treffet i molde Ok Da var det berre ein som ligna Eksakt samme felgar osv... Vet det er en sort M-tech 2 til i norge med nesten samme felgene, kunne vært den da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Her er min Si hva dere syns da vel Og hva jeg kan forbedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Her er en til Vanskelig å få frem lyden på film, men den er grom Er vel denne filmen lyden kommer best frem i Alpina bremser forran eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Markus: Gi bilen en jævlig god polering, så blir den nydelig, såklart noen andre felger gjør jo bilen bare bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå