Bjørn L Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 HJELP!!! Har et problem med anlegget i bilen som kom er veldig irriterende!! Det kommer ekstremt høy pipelyd fra høytalerene så fort bilen starter.. Har hørt litt rundt å de jeg har snakket med sier det kommer fra dynamoen. Hvis noen veit om en løsning her hadde det vært heeeelt topp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 er støy fra ledningene.. singnal kablene å størm kablene er for narme.. evt singnal kabelen ligger ganske narme noe som trekker mye strøm du har trykket ledningene på hver sin side av bilen ? strøm ene siden å singnal andre siden.. Håper dette hjelper deg litt på vei:) GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=10461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 hahaha, dårlig bra topic : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 "HJELP!!!!" bruker man når man er strandet på fjellet i 20 minus og bilen stopper. Dette er vel neppe krise Jeg har lagt strøm på høyre side av bilen og signal på andre sida.. Har aldri hatt problemer med dette. Bruker også noen skikkelig tykke og godt isolerte kabler. Har du lagt det opp skikkelig en gang, trenger du ikke tenke mer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 kjøpte en gang en signalkabel hos torshov, til 50 kroner eller noe slikt, og merker lett forskejell på den og de mye dyrere kablene jeg har nå .. så har mye å si hva man bruker: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-doffi- Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 det kan og være jordingsbåndet i cd spilleren som har røket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Har feilen kommet gradvis eller vært der fra dag 1? Om den har kommet gradvis så ville jeg pellet av dynamoen og regjort kontaktene, gjorde dette på en mazda og all støyen forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Men kan være så enkelt at du har krysset signal og strøm, sjekk det først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN_ur_DREAMs Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Åhr. Standard feil av amatører. Du har nok jordet forsterkeren i sete belte feste eller noe? Så mitt svar er dårlig jording. Er du heldig så holder det me å fikse jordingen. Er du uheldig å har kjørt med dette lenge, å utifra hvilken forsterker det er, så må du bytte forsterker, signalkabler og reparere spilleren din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Åhr. Standard feil av amatører. Du har nok jordet forsterkeren i sete belte feste eller noe? Så mitt svar er dårlig jording. Er du heldig så holder det me å fikse jordingen. Er du uheldig å har kjørt med dette lenge, å utifra hvilken forsterker det er, så må du bytte forsterker, signalkabler og reparere spilleren din. vel...er beltefeste et dårlig sted og jorde nå da ? da kan du si meg et bedre sted da, for jeg har alltid brukt jording i beltefeste og ALDRI hatt problemer med d, du må huske at god jordning er i selve chassiet på bilen da men at d er dårlig jording til han her er d nok, men d kan bli dårlig jordning uansett hvor du tar jordninga, for den må også ha god kontakt,gode kabler og gode kontakter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 men men. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=10461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 men men. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=10461 men denne har nå Nautiluz linka til langt oppi tråden, skjønner ikke vitsen å komme med dette flere ganger, regner med trådstarter har lest den for lengst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn L Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Takk skal dere ha, Jeg har batteriet bak i bilen. Har jorda på jordingspunktet til batteriet. Jeg har tenkt på tanken å strekke ny signal kabel, ettersom jeg har brukt den som ligger på phono kabelene. Har prøvd å bytte jordingspunkt 2 ganger, men dette har ikke hjulpet.. Jeg har tenkt på at jeg kanskje har tatt cd spileren, men signal, jording, og strøm kommer ut rett ved siden av hverandre på forsterkeren? =/ med tanke på at de kunne være for nærme som ble nevnt her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn L Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Glemte og nevne, jeg hadde cd spilleren ute for å vise en annen cd spiller som skulle selges, etter dette kom ulyden, men den er EKSTREM(!!!) så fort man starter bilen, det piper helt inn i muskelen til hjernen! Men lurer også på denne signal kabelen, Den har jo 2 kontakter i hver ende, på cd spilleren er det jo bare en liten kabel stump? å på forsterkeren er det jo bare et vanelig "skru klem" feste? skal den bare klippes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå