HappyHenke Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Ble strøkne synd de blir så fort skittne igjen Hehe, ja de ble rimelig clean Dritten kommer raskt tilbake ja, eller nå skal jo de vinterlagres, men er greit å shine de opp en gang i blant slik at dritten ikke sitter seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Wow, spotless.. Så veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Wow, spotless.. Så veldig bra ut. Tusen takk De ble faktisk mye bedre enn jeg hadde trodd. Skal ut i garasjen og ta bakfelgene i dag hehe. Skulle nesten hatt noen form for oppevaringsposer å hatt de i. Noen som vet hvem som selger slike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 NAF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 imponerende fine felger.ikkje bare har du vasket dem veldig bra.men det er jo ikkje et merke elers i felgen ripe kant sår ol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Se der ja, Godfelgene Strøkene ble dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 De ble rene og pene. Som prikken over i'en hadde jeg hatt bonevoks på de slik at det blir letere å holde rene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 NAF Takker Akkurat hva jeg trenger. imponerende fine felger.ikkje bare har du vasket dem veldig bra.men det er jo ikkje et merke elers i felgen ripe kant sår ol Hehe ja felgene er så godt som ny utseendemessig. Kjøpte dem i mars fra www.bmautosport.co.uk, og da var de nylig restaurert. Men er fornøyd med at det ikke er kommet noen sår på dem etter en sesong Se der ja, Godfelgene Strøkene ble dem... Hehe ja, digger de felgene der. Veldig fornøyd med resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 De ble rene og pene.Som prikken over i'en hadde jeg hatt bonevoks på de slik at det blir letere å holde rene. Takk hehe Jeg tenkte det samme. Tenkte faktisk å smøre over de med turtle wax, siden jeg ikke har noe voksprodukt beregnet på felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Ha, dette bildet klarer nesten å få dekkpuss til å se morsomt ut. Måtte du gjøre mye i etterbehandlingen av bildet for å jevne ut kontraster, eller klarte lampen å fordele lyset over mesteparten av bildeflaten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Bra resultat det her, da er det bare å hive seg rundt, ikke for sent enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Ha, dette bildet klarer nesten å få dekkpuss til å se morsomt ut. Måtte du gjøre mye i etterbehandlingen av bildet for å jevne ut kontraster, eller klarte lampen å fordele lyset over mesteparten av bildeflaten? Haha, det er ikke verst Måtte ikke gjøre noe annet med bilde enn å justere fargetemperaturen, lampen lyste jo gult lys, så jeg tonet temperaturen et par hakk ned for å gi lyset en "xenon" look. Bra resultat det her, da er det bare å hive seg rundt, ikke for sent enda Hehe ja det er bare å begynne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå